Min alla hjärtans...

Fått så fina paket av mitt hjärta!
Nattlinne eller.. ja, för fint att sova i! *hihi* Rosa med hjärtan med spetshipsters till.
Så rolig bok - "Sticka och virka!
Underbara röda rosor!! Åååh, han kan han!!

   
 
Sista bilden e den enda som färgen blev lyckad på, vill ha en diggi-kamera!!
 
image517

Blev såå glad för det!!

Han lagade god Fläskfilè Provencale också, hemmagjort vitlökssmör och mozarella (dock köpt, haha), jag ska bjuda på efterrätten fast nu är vi så mätta så den får vi vänta med. Hoppas den e god.. aldrig gjort den innan! Tittade till den i frysen innan, rosa e den allt! =)
Bild på den blir det imorgon..

Hälsade på på praktikplatsen idag ju! Det gick jättebra, min handledare verkade trevlig, mänsklig o lättsam, inte alltid det e en självklarhet!

Han verkade dessutom tycka att jag va glasklar för detta yrke, fick komma in på avd fast de aldrig släpper in ngn på den slutna/låsta avd direkt, antar att jag verkar bra för stället! Hoppas hoppas.Pratade en hel del om jobb och så me.. ska skicka in ansökan imorgon, så jag har det gjort innan vi åker till Sälen!

Två bra TV-program ikväll, finnemang!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad kul det var att läsa att det gått bra på praktikplatsen idag, vännen!! Hoppas ni har en underbar Alla hjärtans dag(kväll)....Många kramar

2008-02-14 @ 20:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0