Nu e det bara glädje igen!

För nu kan jag se fram emot en resa OCH lillens student!!!
Så...på min examensdag bär det av mot Puerto Rico!!!
image479

Just den här stranden kommer vi bo på, jag älskling, Emma & Sebbe!! åååh, va vi ska njuta o gotta oss!

Vi kommer hem dagen innan studenten så jag hinner båda som tur är! Usch... hade inte funkat annars..
Missar min exmensmiddag men det gör inte så mkt, de får skicka hem mitt intyg, middagen kan jag va utan...speciellt om jag måste välja mellan Puerto Rico o examensmiddag i Eslöv!
Som sagt är det ett 4+ hotell med nära till allt, balkong mot havet o stället har en hel del att erbjuda! Emma o jag kommer shoppa loss i alla små tingel-tangel-affärer medan killarna gör ngt mindre plågsamt för dem *hihi*
Åååå, vill åka NUUUUUU!!
Jag e bortskämd som få, TVÅ semestrar att se fram emot. Först skidsemester me Andreas & min familj. Sen e det två veckor skola efter det innan det är dags för 10 veckors praktik (som oftast e såå skoj), därefter en vecka att redovisa sitt examensarbete, sen plötsligt e det den 28/5 o WE ARE ON OUR WAY!!  Kan inte fatta att jag e så nära slutet på min utbildning.... ler av tanken... =)

Btw... 5:e dagen utan cigg... gått förvånansvärt bra! Hoppas det fortsätter så! Det SKA det göra...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Guuuuud vad härligt!!!! *lite avis*

2008-02-02 @ 00:56:23
URL: http://bajbiii.blogg.se
Postat av: Mirja

Gud vad gött kommer sakna dig på middan bara...:(
Vilket Puerto Rico är det?Finns både i Europa och Västindien.Kram

2008-02-02 @ 09:08:21
Postat av: emelie

Gud vad härligt anna, det är du verkligen värd!!! jag har varit där ett par gånger innan, det är hur fint som helst! puss

2008-02-02 @ 10:44:16
Postat av: Anna

Johanna: Hihi, ja, nu längtar man bara!! O du me efter din bebis väl? Jag e avis på dej ju.. vill också ha baby!! =( Kraam

Mirja: det e puerto rico på Grand Canaria! Kram

Emelie: tack gumman!! Jag har varit på grand canaria en gång innan, men inte puerto rico! Ska blir super skönt!! Kram

2008-02-02 @ 14:08:46
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Amme

Där har jag varit för en månad sen. jättefint är där & hotellen ligger insprängda i bergen. *mys*

2008-02-02 @ 14:53:06
URL: http://www.snuttetuffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0