Så va det ny vecka...

Jag e ledig idag, fast ändå inte känns det som..

Måste...
....lämna två böcker på bibblan
....låna nya böcker på bibblan + sitta där o plugga inför nästa pbl-case som jag missar när jag e i Sälen.
....handla mat inför veckan så jag slipper det resten av dagarna när det e skola o man e tröttare än döden
....handla "Alla Hjärtans Dag" present till mitt hjärta *mys*
....läsa en bok o skriva recension på den, som jag såg i helgen ska va inlämnat på torsdag, trodde det va v 9 den skulle va inlämnad... FAN!!
....yoga 17:30-18:30
....laga mat o komma i säng i vettig tid för att palla morgondagen

Aaahhh, HATAR måsten så otroligt mycket!!

Just nu ligger min älsklingsAlbert i mitt knä o sover, han e så underbar mitt lilla knyte! Han sitt-ligger, hur han nu får ihop det. Han gör allt för att va nära, så obehagliga positioner men nära ska han va iaf! *sötis*
Igår natt snarkade han så mkt att Andreas höll på att få spel på honom, flyttade honom flera gånger från kudden ner till fötterna men han kröp upp igen o la sig på hans kudde o fortsatte snarka, haha! mina grabbar... älskar dem så..
 image500

Nä, nu får jag väl bruka allvar me mina heeeeemska måsten, usch o blä...

image501  image502
Väldens finaste Albert!

image504
Världens finaste VI!! ;-)


 


Kommentarer
Postat av: Linnéa

e du hundra på att det är på torsdag????
har vi inte liiiite mycket att göra nu tycker dom?

2008-02-11 @ 11:37:57
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Johanna

Oj vilket fullspäckat schema! Vad är det du pluggar til? Söt vovve ni har, min syster hade ochså en sådan men den behövde aktiveras mer än vad dom hann med så dom fick lämna bort den. Men fina e dom :):) Nu ska jag nanna kudden... ZzzZzz....kram

2008-02-11 @ 22:52:56
URL: http://bajbiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0