Se där ja...



 Myspace Graphics








Som ni ser så kan man alltså lättare hitta min "kommentera-knapp" eller vad man nu ska kalla det. Det tycker jag e dunderkul eftersom jag hört att en del tror att man inte kan kommentera mer, men det KAN man! ;-)
Så nu väntar jag mig massor av kommentarer... ;-)

Tisdagen börjar lida mot sitt slut och jag har ont i huvudet, älskling o jag kan ibland bete oss en aning barnsligt o har en o annan brottnings/fighting match, nu i kväll hade vi en i soffan.. helt oväntat började den o jag skulle skydda mig från Alberts äckliga ben som Andreas skulle kleta i ansiktet på mig, då smäller jag huvudet rakt bak i hårda armstödet på soffan.. ajaj... sen blev Andreas tvungen att pilla mig i håret så jag blev glad igen, haha!!

På tal om att man ska bli glad igen, humöret e skumt.. Hade jag inte vetat bättre hade jag gissat på PMS men nä, det e det ICKE! (där hör du lillen...)
Kan få utbrott o gasta av mig, kan bli ledsen o känna klumpen i halsen, sen kan jag bli glad igen o tycka att det e ganska skoj o va mig ändå.. Som jag skrivit innan -  Annavirrpanna!
Myspace Icons

Har börjat göra om min "pigtittare", ja ni läste rätt! Ska måla den vit o göra den lite romantisk tänkte jag, får se hur det blir me det.. kanske humöret sviktar o svarta kritor dyker upp, moahaha!
(skoja)

Nä, nu ska jag försöka komma in på Malmö Högskolas mail så jag kan utvärdera kursen som slutar på torsdag - Yeeehaaa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0