Trasan & jag..

Pust å stånk va jag kan städa!! När jag väl sätter igång finns det ingen stopp, å har jag trasan i handen får man i princip rycka den från mig om jag ska sluta torka.. jag torkar, ser ett nytt ställe, torkar å upptäcker ytterligare ett ställe and so on!

Albert väckte mig halv tio, gick en sväng me honom sen kokade jag kaffe o åt min fil me musli. Sen gick jag till Röda Korset, hittade lite små fynd, får se vad det blir av det.. Tänkte styla om en jacka jag har som blivit för tråkig men en av mina absoluta favoriter. Ska dessutom fortsätta med min pigtittare när jag e klar me städningen..

Förresten, blev glad idag när jag fått ett inlägg från en ny bloggare (iaf för mig) som jag känner till sedan jag va yngre. Hon gav mig komplimang för håret o det e ju alltid skoj o få komplimang!! Hon skrev om det i sitt senaste inlägg me, känner mig hedrad..hihi, tackar för det Fia!

Sörplar eftermiddagskaffe nu.. trött när jag väl satte mig ner.. suck..

Hm.. kan inte bestämma mig om jag ska färga håret riktigt mörkt igen, en del tycker det e fint me lite mer ljusbrun som jag har nu men..de flesta tycker det mörka..o jag vet inte vad jag tycker.. ah... veletös e jag! Vet ju att jag trivdes i det mörka när jag hade det sist men så e våren på ingång o att ha slingor i när sommaren e på G e ju bra, sommaren gör annars utväxten ÄNNU ljusare än annars. Det va ju därför jag slingade håret, för att slippa färga utväxten hela tiden...
Hit o dit, upp o ner, in o ut, fram o bak.. jag vet varken ut eller in!!

Ååh, nu ringde älskling o sa att han blir sen ikväll.. tråååkigt! Stackars han... han gillar inte att jobba över..
Saknar honom redan..
Myspace Icons



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0