Undra om...

...det faktiskt är så att jag roar folk med min blogg bara genom att stava fel hela tiden? Alltså.. tro det eller ej men det e faktiskt inte så att jag e helt rubbad o inte fattar att det heter jordgubbeN o inte jordgubbeT som jag tydligen skrev i förra inlägget. Jag fattar också att det heter pUlsvärmare o inte pIlsvärmare, kan bara försvara det genom att det nästan var fredag o jag kanske satt o tänkte på en PILSNER när jag skrev!?! Vilken karl jag e...pilsner?

Linnet...Linnèa...pollen Eriksson, kärt barn har många namn men ibland vill jag göra "tusen nålar" på din hals! hahaha
Hoppas du blir nöjd med detta inlägget, jag kan ju göra något för dej nu när du så snällt slutade tycka Christina va snygg i Grey`s för min skull! Troligen hittar du fel även här - perfektionist!!

imorgon vid den här tiden närmar vi oss sälen! (redan här hittade du fel Linnet, du HATAR sälen... I Love It!!) Ni förstår Linnèa e en "dalkulla" som är allt inte en snowboardflicka i Sälen e, vad det sen betyder vett i fan. Jag vet iaf följande: "E A N tzin tzo tzil" eller nåt... låter så iaf.
Nu blev det mycket internt... tillbaka till Sälen!! Svish svish... eller åååååHEJ...ååååHEEEJ...åååå ååååå ååååå AAJ!! Tyngden på dalskidan älskling.. det ska jag påminna Andreas om eftersom det e hans första gång på skidor, annars e han snowboard-kille.

Blir ju inget vettigt av det här, bäst jag slutar!

Hej å hå

Såhär kommer vi se ut
image526

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hrm, om du menar pollen som ett annat namn för häst så stavas det pÅllen. pollen blir ju sånt där man är allergisk mot.
haha fy fan vad jag är dryg!
PUSS

2008-02-15 @ 17:13:32
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0