Utmanad av Linnet!!

Då e det bäst att lyda! =)

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Då gick jag i nian på Sånnaskolan i Åhus och va tillsammans me Emil Sigfridsson, slå det om ni kan!! *hihi*

Fem snask du gillar? Får man bara välja fem??
Lysmelk *mumma* Marabou Switzernöt (?) Semlor, Vaniljhjärtan och Aeppleskiver (danskt)

Fem sånger du kan hela texten till?
Mr Jones av Countain Crows, Ironic av Alanis Morissette, alla låtar me Robyn och Himlen runt hörnet me Lisa Nilsson

Vad skulle du göra om du var miljonär?
Beror helt på hur många miljoner vi talar om här.. skulle nämligen kunna spendera alla pengar i världen!!
Rest massor o bjudit me mig nära o kära, köpt tomt o byggt hus till mig och mitt hjärta Andreas med stor tomt som Abbe kunde springa fritt i så mkt han vill, huset hade naturligtvis haft en klädkammare fylld me kläder o skor m.m. som jag kunde välja o vraka i, jag hade överraskat Andreas med det största akvariet han kunnat drömma om! köpt en stor lägenhet i spanien till mina föräldrar, gett lillebror den fetaste bilen o storebror (som har allt redan) hm.. han hade fått välja vad han vill! And the list goes on..

Tre dåliga vanor?
biter på naglarna, trycker promaskar/finnar fast jag vet att man får ärr av det, dålig på att passa tider

Fem saker du gillar att göra?
Shoppa, sova, sticka, måla, titta på barnprogram

Fem saker du aldrig skulle klä dig i eller köpa?
Burka, trätofflor, stentvättade jeans, vinteroverall, sån orange reflexjacka som många tror är snyggt fast det tillhör olika grovarbetsjobb

Fyra favoritsaker?
min foundation, datorn, mobilen, jackan jag fick när jag fyllde år av Andreas

Om jag fattat detta rätt så ska jag nu utmana några till?
Då utmanar jag Emma L, Sofie H, Johanna (bajbiii) & Sanra.

Tack o hej

Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha emil sigfridsson, jag hoppas ni hade sex!

2008-02-06 @ 17:58:52
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Mirja

Shit värsta kändisen pojkvän liksom....*smile*

2008-02-07 @ 12:38:31
Postat av: Johanna

Ahh hur ska man nu göra då?? Ska jag kopiera o skirva d i min blogg.. :) Har inte sett att du skrivit mitt namn juh *ler* Min sambo känner igen dig, han känner din storebror?!? :) Hoppas du har en bra lördag!

2008-02-09 @ 23:06:16
URL: http://bajbiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0