Valentine`s day

Idag är kärlekens dag, en fin dag.. Hatade den som singel men älskar den tillsammans med Andreas! ;-)

Jag har mycket att göra idag, mycket som ska fixas. Både inför resan o annat. Ska ju besöka praktikplatsen me, baka cheesecake som ska bli ROSA, pyssla klart paketen till Älskling, bada Albert, tvätta, börja packa o plocka undan här hemma. Får inte glömma mitt arbete som måste bli klart me.. tråååk.

Det e så typiskt att jag har den där hemska veckan nu, inte sovit mkt inatt.. så ont så det e obeskrivligt!
Hade inga värktabletter hemma heller så min snälla man fick snällt köra o fixa innan han kunde sätta igång o jobba idag. Nu börjar det lägga sig, den som uppfann vetekudden borde få en Oscar!!
Ser ut som värsta hängbukssvinet nu... värmt vetekudden o lagt den längst linningen innanför PJ-byxorna.. snacka om hängbuk.. ingen vacker syn, känns som det kvittar --
 hellre ugly o välmående än fager o kvidande!

Ni som följer Grey`s, nu ligger jag ett par avsnitt fram men undrar ni inte var Allison e?? Hihi, så glad jag blev när jag såg att hon nu ska ha en egen serie! Ikväll kl 21.00 på TV4. Dum tid (Efterlyst) men VILKEN lycka!!
image510

Så vad väntar du på Anna...? SÄTT IGÅNG!!!

Åter igen... ett måste!

Anyway, ta vara på dagen o kramas mycket, säg hellre en gång för mycket att du tycker om någon än att hålla det inne, idag kan det bara inte bli för mycket kärlek! Det ska mysas o att solen e framme idag gör bara dagen ännu vackrare!! =)

zwani.com myspace graphic comments

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Men ååååååååååååå vadå ALLISON?????? Hon heter ADDISON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-02-14 @ 10:48:40
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: linda

hej anna! kul att du hittat till mej igen, snygg header du fixat, cool (",)
ja visst är det skönt att veta att det är epilepsi, kunde ju vatt mycket värre... ja tråkigt att jag inte kommer någon vart med Jacob, tar sådan lång tid känns det som och speciellt när man ser så många i sin omgivning som har bebisar som är mycket yngre än Jacob men som gör så mycket mer.. men ja jag vet ju att det kommer att ta tid så det är bara till att kämpa på så kommer det så småningom (",)
hoppas att du får en underbar alla hjärtans dag idag!
puss och kram!

2008-02-14 @ 14:06:45
URL: http://jacob070527.blogg.se
Postat av: Johanna

Mycket nyfiken på cheeskakan ;) Du får allt ta o fota :) Mys nu massa med pojken din.. Min kommer hem snart! Wieee... Kram

2008-02-14 @ 16:37:28
URL: http://bajbiii.blogg.se
Postat av: Anna

Linnet: aah, tomAto - tomEIto.. Addison då för FAN!!;-)

Linda: Jo, klart att det känns orättvist att just Jacob skulle få det svårt.. fast å andra sidan så har du ju världens bästa Jacob, bättre kan det ju inte bli!! *hihi*

Johanna: Japp, jag ska ta kort på den så du får se! =) Jag e me spänd på den, den e i frysen nu.. sugen - LÄNGTAR!! kraam

2008-02-14 @ 19:14:11
URL: http://annaalbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0