2008


Mycket trevlig nyårstillställning med utsökt god mat!!
Förrätt: Skagentoast m. ruccola.
Huvudrätt: Oxfilè, potatisgratäng, baernaisås, rödvinssås, stekta rotfrukter.
Efterrätt: Chokladmousse på vit choklad, körsbärssås och färsk ananas i basilika.
Dricka: Välkomsdrink, rött vin, öl och champagne vid tolvslaget.

Jag var inte riktigt på G igår, längtade nästan till klockan skulle slå tolv så jag kunde få gå hem till min stackars hariga vovve, men jag stannade, ville inte bara gå heller. Klockan blev till slut 2:30 innan vi begav oss hem och det kändes skönt. Alkoholen hade inte satt någon gungning på mig så jag känner mig som vanligt idag, inte bakis, UNDERBART!
image404
Stiligt par!! (Andreas o jag firade även 1,5 år, det ni!)

image403
Fina nyårsflickor..
(Måste igen berömma Emma (längst till vänster) som sydde sina fina klänning själv! Impressed!!)
image405
Goda vänner vid tolvslaget!

image405
Blek o kryptisk.. hm..

image406
EMMA!! Nakna sanningen.. ALDRIG ska vi garva offentligt igen.. aja, har man skoj o så har man!
HAHAHA

Nytt år.. vad händer detta året? Ah, jag vill inte veta.

Hur fan kan man ha söndagsångest när det e tisdag o man inte ens ska jobba imorgon?
Usch o tvi, mööög va jag hatar ÅNGEST!!

Min hjärna känns som en överhettad motor just nu, nära att explodera.. gå i tusen bitar!
Eller inte?
Kanske?
Jag vill många gånger vara mer egoistisk än jag är, kan inte.. övar och övar.. Svårare än man tror.
Lider av dåligt samvete för mycket, för sånt jag inte borde ha det.
Avundas människor som bara har en enda människa i sitt huvud- sig själv.. eller nä, bara ibland. Jag vill inte alltid vara sån.. bara ibland. En liten justering bara? Aja..

ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0