Blandade känslor...

Hur fixar jag nu detta då? Honey har bokat resa för oss som jag ska få i examenspresent, med sprattel o glädje kollar vi in hotell och bilder på Puerto Rico!! Helt underbart vackert o jag e överlycklig att jag ska få komma bort o slappna av efter två års slit, bästa presenten!!! Vi fick de två sista rummen, vi och ett annat par vi ska resa med, snacka om populärt! 4+ o precis vid den vackra sandstranden... *längtar*

Ringer upp mamma för att berätta om den glada nyheten då jag får veta att jag åker dagen innan min lillebrors student.........

Nu sitter jag här o tårarna sprutar. Ska jag åka o min lillebror (som aldrig pratar känslor) kommer blir så jättesårad o inte ens kunna säga det? eller ska jag avboka resan o dra ner tre andra jag tycker om i depp och besvikelse? Redan kollat om det finns resor nån dag senare.. slutsålt!!
Jag vill inte ta sånna här beslut! Även om lillebror skulle säga att det e OK så vet jag med mig själv att jag inte kommer kunna förlåta mig själv.. studenten va den lyckligaste dagen i mitt liv och fortfarande bölar jag när jag ser studenter. När lillebror - efter allt slit - kommer gå ut med fina betyg kommer jag inte stå där för honom!

Finns inget o fundera på.. jag väljer alltid mina syskon först!
Avbokning får ske..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch va tråkigt!!! Men det löser sig;) Svårt att vara alla tillags ibland:( Men resor kommer ni hitta massor av sen...Studenten e ju bara en gång. Men förstår att du e ledsen:(

Tack för den jättefina blomman!!! Den står sååå fint i vårt vardagsrumsfönster!! Kram på dej!

2008-01-31 @ 19:03:36
Postat av: Mirja

Jobbiga val gumman men som ovan säger studenten är en gång i livet resa kan man göra när som helst.Tänker på dig ses på måndag Kram

2008-01-31 @ 19:17:23
Postat av: Anna

till er båda: Ja, vi har bokat om resan nu, kunde inte välja resa framför lillen, NEVER!! Bra att du gillade blomman Jenny, tyckte också den va NICE!
Kram kram

2008-01-31 @ 22:13:50
URL: http://annaalbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0