Bra start!!

Min tre första dagar i mitt nya "nyttiga" liv har gått bra! Söndagen som vanligtvis brukar innehålla ett o annat snask va helt o hållet nyttig! *duktiga jag*
Lagar mat från VV, äter gröt på morgonen, dricker endast vatten.. jo, jag e ju bara så duktig! *hihi*

*hoppas hoppas jag kan hålla det*

Känns ju toppen att man e bortbjuden på middag till helgen, helgen efter e det examensfest o helgen efter det e det 2x25års fest.. hm.. lägligt!! not

Fast jag ser naturligtvis fram emot det som tusan ändå!
Man måste ju leva också.. på rätt sätt, det e det som e det svåra..

Första dagen i skolan idag, gick bra men va segt.
HATAR att bara sitta o lyssna, 9 veckor framöver kommer va just lyssna o ta in en massa. Usch, jag blir trött på ett så jobbigt sätt när jag bara sitter o matar in info i skallen!
Baken somnar dessutom.. ;-)

Idag har det handlat mkt om etik, utan tvekan ett hett ämne som man aldrig kommer från utan diskussioner. Tycker klassen va ovanligt lugn o sansad idag, va ganska eniga om det mesta, vilket vi inte brukar va.
Gillar annars att disskutera men det känns lite som det gått över till tjat o jag lägger inte mkt energi på att tjafsa o hålla på min rätt lika mycket som jag gjort förr. Inte för att jag inte tycker saker men.. tycker liksom saker även om jag säger det eller ej.
Känns som vi alla i klassen e lika eggade att komma ut i arbetslivet nu o testa våra vingar! Att va fattig student o lusten att utbilda sig har slocknat lite för stunden. Nu räknar vi ner o tiden har aldrig gått saktare än nu..
28 MAJ, VA HÄR NUUUU!!!!




Kommentarer
Postat av: jenny o thelmis

Duktig du e!! Försöker här med, men som sagt inte enkelt...
Då ses vi den 26?? Hade varit skoj om du kom!
Kram

2008-01-08 @ 20:46:02
Postat av: Lilla_Fröken

klart du kan hålla det!!! jag har massor av tips och recept, bara hojta! och när sötsuget sätter in: chokladpuddig på lättmjölk eller ett par bitar mörk choklad gör susen!

2008-01-09 @ 08:02:59
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0