För sent...

Hade planerat att rensa ur både lägenhet o förråd idag nu när containern va här, längtat till vecka 3 för att få detta gjort, nu när jag då plockat ihop grejer i lägenheten o ska gå ut för att tömma mitt första lass va containern BORTA!!
WHY? nu får jag vänta till v 10. Känns sådär när man planerat ngt som inte blir som man trodde.
Det blir att städa o handla iaf.

Kollade på "I huvudet på Gynning" igår! Jag är en av dem som gillar henne skarpt! Gillat henne sen första stund jag såg henne på BB. Brukat tycka det e drygt me småpantade brudar som tjänar pengar på att va det men jag tycker inte Carolina gör sig till o tycker inte heller att hon är pantad. Visst är hon speciell o har uttryck som inte hör till vanligheterna men det är det jag tycker e så härligt me henne!
Skrattade så jag grät igår när jag tittade på henne, det bästa var helt klart när hon besökte paret som fått lille Kevin och hon tittar på deras förlossningsfilm, plötsligt utbrister hon
"Kolla Kevin, det var när du kom från din mammas lilla.. KISS!!" *asgarv*
Man såg på henne att hon från början av meningen inte tänkte hur den skulle sluta.. =)
Dessutom är hon söt, kanske för att hon har så sött sätt på ngt vis.
Hon verkar inte hela tiden tänka på hur hon ser ut utan kan garva med flabben vidöppen och stå för allt hon tycker/säger. Kanske hennes breda skånska hjälper till..
Hon spelar nog också mycket på vad omgivningen verkar tycka, hon vet bättre än hennes kommentarer ibland visar.. Hon e go tycker jag!!

image445
Carolina Gynning

Inte helt omöjligt att jag senare författar ett nytt inlägg, tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0