Full torsdags-rulle!!

Haft sovmorgon idag, underbart!! Va så trött igår så jag knappt kunde hålla ögonen i styr till slut..
Abbe ville såklart inte sova lika länge som jag bara för att jag planerade att göra det men vad gör man inte för sin lovely vovve, går en promenad o sen bums i säng igen.. Sov till lite efter tio.
Sanra hade hört av sig, vi hade bestämt att hitta på ngt idag så jag ringde kvickt upp henne!
Vi bestämde att luncha på stan sen skulle jag fixa bil och hon o Nellan hämta Neo på dagis. Efter det hämtade jag upp dem i regnet så bar det av mot EKO.
Det va jättemysigt att gå där o lulla me Sanra o barnen.. Båda växer så det knakar, Neo kommer med oväntade, lill-gamla kommentarer såsom "Det har du ju rätt i Anna!" O nellan grimatiserar som om hon nu upptäckt att hon har massvis me muskler i ansiktet. Skrattar gör hon också, härligt!!
image441
Eyes to die for.. ;-)


Köpte lite nya blommor, behövdes! Lite annat smått o gott som man behöver köpte jag också, sådana saker som är tråkiga att köpa, som man sist av allt vill lägga pengarna på, dock ett måste..
Mina nya byxor kom på posten idag, supersköna o sååå nice!! Gillar dem som tusan! =)

Jag har även gått lång promenad med Abbe nu ikväll o sen solade jag, skönt me värme o ljus i detta dystra väder..

Dags för dusch nu, ha en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0