Grått, regn, skit o mög

Efter en liten spark i ändan har jag idag varit på bibblan me Becca o gnäggat *hoppla hoppla*
Till min stora förvåning fanns en (som de sa) omöjlig bok att låna - eftersom det e lååång kö på den o i princip aldrig inne - DEN FANNS NU INNE TILL MIG!! Yeeehaa! (sa jag precis så om en kriminologibok??) Hrm..

Iaf, vi fick ner ett par ganska väl valda rader ur böckerna o lånade ett par var innan vi gick in o fikade på fiket brevid. Det va mysigt o umgås lite utanför skolan o prata om annat än skolan me Becca.
Konstigt me oss... kan liksom inte va trevliga mot varandra speciellt länge, känns som vi visar uppskattning till varandra genom att slänga kaxiga pikar o idiotförklarande blickar mellan oss! Mystiskt... men det känns bra samtidigt! Anna virrpanna...

Lånade en bok som inte har me skolan o göra också, hur man syr nytt av gammalt! Sjukt roligt! Boken va typ från 1700 frös ihjäl men roliga tips o idèer som jag ska ge mig på.. men symaskinen krånglar o har en jääääkligt taskig attityd mot mig så jag vet inte om jag ska ge den en omgång nu eller ska jag kanske vänta till efter att jag klarat av det här me rökningen?? Jo... så e det... misslyckades förra gången o nu e jag på det igen! Skam den som ger sig...
3 dagar idag men det känns som en hel evighet!!!!! I vilket fall som helst ska jag sluta någongång o tänkte att det kunde jag ju lika gärna göra nu då istället för att skjuta på det, det tjänar ju ingenting till att vänta!
Fick en fin komplimang av honey igår "Du e mkt godare att pussa nu när du inte smakar askfat!" haha..
Isch va man luktar som rökare.. (försöker hitta de där negativa sakerna med rökning för att övertala de där demonerna som har en förmåga att övertala mig!)
Så kommande helg blir lugn för att jag lättare ska kunna stå emot frestelsen när man dricker alkohol.. Vi ska faktiskt på utfärd! Ska bli mysigt!! =)

Nä, nu ska jag ge symaskinen en omgång o tala om ett o annat för den! *skärpning*

Bye then

image478

Kommentarer
Postat av: elaine

här under dagen va det snö, kallt och sol :)

2008-01-30 @ 17:11:52
URL: http://elaine.blogg.se
Postat av: Becca

Hej din hobbit=)
Det var roligt att "gnägga" lite med dig idag...även om det var lite rörigt emellanåt..haha!
Även om vi ibland slänger lite käft med varandra så tycker jag väldigt mycket om dig, och gillar vårt sätt att vara mot varandra...har kul ihop med dig vännen=)
Du är en kanonvän!!
Många kramar till dig och hela din familj..

2008-01-30 @ 20:40:23
Postat av: Rebecka

Hej!
Jag vet hur jobbigt det är att sluta röka, men här sitter jag ett år efter att jag slutat och känner mig piggare och friskare än någonsin och är sjuuukt glad att jag slutade!!=) Trodde aldrig jag skulle klara det, men med mycket vilja och envishet så går det..=) Lycka till!!

2008-01-30 @ 20:57:46
Postat av: Anna

Becca: Jag tycker mycket om dej me, det vet du gumman!! ;-)

Rebecka: Tack för dina rader!! ja, det e inte det lättaste jag gjort.. men det ska minsann gå! För tillfället känns det ganska OK, väntar mig en svacka inom kort, på så vis e jag lite mer förberedd OM det skulle komma en svacka!! =)

2008-01-31 @ 17:54:43
URL: http://annaalbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0