Lite stickning

*brrr* Kallt har det blivit, knappt nån snö som stannar men slasket fryser till is o jag flyger fram som bambi på hal is när jag är ute o går me Albert.
Den stackaren fryser som bara den, fast jag tycker ju bara om att klä honom så nu finns det anledning.. =)

Berättade för några i klassen innan jul att jag stickar o virkar ganska mycket, så jag tänkte visa lite av det jag gjort..
Kvaliten på bilderna är kass men man ser lite iaf:
image408
Pulsvärmare i blått o grönt, de e stickade i resår.
image409
Ett par pulsvärmare igen stickade i slätstickning, taskigt att färgen inte syns, mossgröna e dem iaf, ser nästan bruna ut här..

Eftersom jag fick presentkort av Andreas i julklapp på "Helylle"(favvoaffär) så va jag där idag o köpte lite garn till, bestämde mig för att sticka den här:
image410
Fast i den här färgen
image411
Mosstickning, blev väldigt bra, jag e nöjd! Brun me silvertråd i..
Ska ge mig på lite sjalar nu i mohairgarn, mysigt!!

Vad har jag mer gjort idag?
Städat.. lullat, kollat TV o slappat.
Imorgon ska jag träffa Moffe, ska bli skoj, va så längesedan! *saknar honom*

Undra om det blir snöstorm imorgon som de sagt?

Nu ska jag göra ngt så roligt som - PAY THE BILLS!! Bläää

ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0