morgonkvisten

Igår fick jag åter igen en saftig funderar på vad det är för skola jag egentligen går på? Var någonstans - mitt i all denna soppa - är den seriös?! Sedan dag ett har min omgivning, nära och kära tyckt att något är skumt med utbildningen, o jag kan inte säga emot speciellt mycket gällande det!
Bara detta ger mig jobb - DET jobbet som jag så gärna vill ha, sen e jag glad o nöjd!
Nedräkningen har verkligen börjat...

Mysko stämning i klassen, det är nog ganska många som går varandra på nerverna just nu. Det har gjort det hela tiden men nu verkar det verkligen va nära bristningsgränsen! hade vi gått på högstadiet o liksom inte kommit till stadiet då man lär sig att behärska sig hade det varit "CATFIGHT" (Hämtat ur det engelska språket, 2008, Anna Nilsson) för längesedan, det ligger i luften.
(Mycket internt för gruppmedlemmarna i grupp 2 MAH)
 Funderingarna kring just catfight baserar jag på det faktum att klassen består av 2 män, 18 kvinnor..

Förstår ni att jag vill komma från detta trams?

En glad överraskning igår va iaf att vi skulle få va lediga idag, men eftersom det blir att göra om case 1 får man dra till bibblan o verkligen lägga manken till extra mycket den här gången, nu måste det bara bli rätt!!

Nu är det dags för "när-man-är-ledig-på-morgonen-programmet"

Ha en bra dag!

image477

Kommentarer
Postat av: Mirja

MAJUUUUUUUUUUUUUUUU......:)ses imorgon bruden liksom

2008-01-30 @ 13:42:57
Postat av: Linnéa

jag tog ett snack med björn idag. mailade honom så han ringde upp mig. nu jävlar!!!

2008-01-30 @ 16:24:05
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Anna

Mirja: Riiiiv!!! kraaafs! hairpulling and so on!! ;-)
Linnet: FAN va FINT!! GoGOGOOO linnet!!!

2008-01-30 @ 16:32:14
URL: http://annaalbert.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0