mössan i granen??

Jo minsann, va ute me Abbe i vanlig ordning när jag sist av allt tänker på att ducka för ett TRÄD eller en SKYLT (moahaha) Så när Abbe då skulle in på den där undangömda - förmodligen goaste platsen att pooopa på - så hakade mössan fast i en gren samtidigt som jag fortsatte att gå! Jag som hade den för att maskera min HEMSKA morgonfrilla.. nä, den skulle blottas! Konstigt det där... mitt huvud ska va med överallt! Kanske ska ha hjälm nu när jag ska glida fram på slalomskidorna om ett par veckor??

Ledig dag idag, eller ja.. känns inte som man e speciellt ledig för man ska fixa allt annat som inte hinns i veckorna. Först nu sitter jag ner, kl 14:14.. Käkar nötter, äpple o dricker kaffe. Undra om jag gått ner ngt? Varken mätt eller vägt mig, har ju ingen våg.. fast det känns som jag gått ner lite.
bara rökt en cigg idag.. känns bra, men jag skulle vilja sluta helt.. sååå in i bombens svårt. Funderade på de där sugtabletterna som de gör reklam för, ska nog köpa dem på fredag. Ett paket marlboro kostar nu 49 DYRA kronor, jag måste va tokig som gör detta!!?

Väntar på honey nu så ska vi köra o handla inför veckan!

När börjar DH igen?? Saknar fruarna...

image455

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0