Rätt nöjd ändå..

..om jag får säga det själv!!
Jag som absolut inte kan något alls (eller inte som jag trodde iaf) om det här me design på bloggar etc, men lite kunde jag åstadkomma iaf, på egen hand me stor portion tålamod o envishet.. inget jag saknar direkt!

Vi hade en så trevlig kväll igår me våra goa vänner Emma & Sebbe, jag skrattar ALLTID när jag träffar dem och jag älskar att skratta!! Andreas lagade utsökt Oxfilè provencale (han kan aldrig igen säga att han e kass på att laga mat) o efter det gick vi på bio o kollade på "I am legend" som sög riktigt mycket, tur jag o Emma fnittrade som ett par 14-åringar så allt blev mycket roligare.
Vi pratade om en framtida semester till solen, förhoppningsvis direkt efter min examen den 28e maj..
LÄNGTAR!!!!

Ikväll e det 50 års fest!! eller rättare sagt 25x2 års fest!! 60 pers e välkomna o det ska bli så roligt!!

Väntar på lillebror nu, ska krama o gosa me honom... dream on, det får jag ändå inte för honom, syrran e sååå löjlig då!! Men han e ju så gooo!! =)

Trevlig helg på er!

  
image471
Eh... fotbollshuvudet eller VADÅ?? my god... på väg ner iaf, tur det!!

På tal om ngt annat... den där festen jag ska på ikväll, sist jag festade me dem såg jag ut såhär..
image473
Så vad tror ni nu om ikväll??

Kommentarer
Postat av: Linnéa

oo så tjusig sida, gillar din header jättemycket!
vad kul med fest ikväll.. synd jag inte visste nåt annars hade jag följt med.

"hej jag heter anna, jag och min bror är löjligt lika varann"

2008-01-26 @ 14:00:22
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Johanna

Tjusig din sida blev.. Vill oxå kunna ändra min..men har inte tålamod! Vilket program har du gjort din layout i ?? Tack för du gillar vårt hem.. Det är väldigt hem trevligt nu :) Måste juh förbereda till lillan kommer :) Ha d så braa...Kram/johanna

2008-01-26 @ 23:36:20
URL: http://bajbiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0