Second hand

Det e en ypperligt bra idè me second hand!! Emma och jag har haft en förträfflig dag med loppis och Röda Korset!
Jag shoppade för hela 100kr o fick mycket för den slanten, en sak som jag är extra glad för eftersom jag letat i fler flera år efter en sån! En PIGTITTARE!!! Jag vet inte än om jag ska måla om den eller hitta på ngt annat skoj me den, nu ser den ut såhär:
image436
Jag hittade även en börs/miniväska/kuvertväska som ska va till party-time som har ALLT! Myntförvar, läppglans/läppstift hållare, spegel, etc etc, den ser ut såhär:
image437 image438
En annan väska i skinn med typ krokodil-mönster (älskar spännet)
image439
En kaffe-burk
image440

Jag e super nöjd me mina fynd!!!
Nu har vi min lillebror här så vi tre ska strax äta, hemma-lagad potatisgratäng, lövbiff och sallad!
*MUMMA*

Ha en underbar helg alla, det ska jag ha!



Kommentarer
Postat av: Lilla_Fröken

jag tänkte jag skulle visa dig några second hand affärer sen nån dag då vi slutar 12?

2008-01-11 @ 21:11:27
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Anna

Låter som en förträfflig idè!! Jag har ju fått csn nu så på måndag börjar jag åka tåg, då behöver liksom inte Becca vänta på mig.. Ser fram emot vår lilla tripp då! =) Kraam

2008-01-11 @ 23:55:49
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Emma

japps jag vet , men jag är ju van nuoch som du säger..jag är jag och det trivs jag förbaskat bra med och tänker aldrig ändra på mig för någon annans skull =)
snygga fynd btw =)
hade varit roligt att träffas nån gång faktiskt
kram

2008-01-13 @ 12:52:34
URL: http://mindottervera.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0