Skottår=giftemål

Någon som funderar på dej tjejer?? Det är vårt år att fria på!! (om man nu ska lyssna till gamla ord..)
 Undra om mitt hjärta blivit förvånad om jag gått ner på knä och frågat
"J A S Nilsson.. vill du gifta dej med mig?"
Den funderingen försvann snabbt när jag nu minns att jag fortfarande går kvar i skolan o knapert klarar mig månad för månad, hur skulle jag ha råd me en ring?

Ikväll e det Gynning igen! Ser fram emot det... hoppas jag får lika goa skratt den här gången!

Det blir en späckad helg, ska bli skoj!
Fredagen ska bli mysig då vi båda e lediga.
Ska träffa S på dagen, luncha o fixa present.
På kvällen e det middag här, sen bia.. på lördag e det 2*25års fest! Full rulle..

Mina tankar går också till en vän på lördag, hoppas allt går vägen!
Håller tummar o tår för dej B!!
*lyckokramar*

Nä... nu orkar jag inte sitta här mer..

/Hobbit

Kommentarer
Postat av: Becca

Tack så mycket vännen=) Sitter här nu och har ont i magen så nervös jag är....varför utsätter man sig för såna här saker?? Fast lite kul är det ju...hihi
Syns imorgon! Många kramar till er alla därhemma från mig och Roffe

2008-01-23 @ 19:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0