Sunshine

Vilken fest det va igår!! Håll igång till tusen.. så skoj!! Roligt o träffa både kända o okända, nytt o trevligt + gammalt o kärt!

Klockan tickade iväg så jäkla snabbt så jag skulle kunnat stanna längre men det va nog tur att jag inte gjorde det, kom inte i säng förän halv fem i morse! *zZz* Andreas köpte mat med sig hem sen skulle vi babbla på länge om vad vi båda gjort under kvällen o roliga grejer som man bara måste dela med sig av till sitt hjärta!!
Kort o gott va det en jätterolig kväll med massa glada o roliga människor! Tack tjejer!! ;-) zwani.com myspace graphic comments

Söndag igen, det närmar sig skidvecka!! Vädret idag har bara påminnt om en sån där klar solig dag i backen, längtar som tusan nu! Man kanske ska boka tvättid i tid nu så man verkligen vet att man hinner packa o så, annars får jag tvätta sena kvällar när andra somnat... så svårt att få tvättid här.. säkert dem som har två brickor att ockupera dagarna me.
Vill ha egen tvättmaskin, vill ha HUS!! Jag vill vill vill vill... så mkt..

Undra om S svarar på mitt mess snart, tänkte leka lite me hennes blogg me.. fått smak på det där nu! =)

Ha en go söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0