Va fan hände??

Jag blir skogsTOOOOSSSSIIIIGGG!!!
Sitter här o skriver o skriver om veckan o åsikter o yada yada yada, kommer åt en knappt som naturligtvis är just DEN knappen som raderar hela skiten, hur sugen är jag nu på att skriva om allt? Inte speciellt sugen faktiskt..

För att det varit sista dagen i skolan för den här veckan idag så är jag på bra humör o ska ge det ett försök att författa ett nytt inlägg.. känn ingen press hobbit!!

Pratade om BROTTSPREVENTION idag i skolan..
Det är tur (eller otur) att de flesta av oss i klassen är så barnsliga som vi är, som vi kan bete oss!! Nästan så jag skäms, o skäms jag- då borde jag lugna ner mig ett hekto eller två.
Samtidigt är det just det som gör dagarna bearable..
Att kalla någon för hästen och gnägga lite, o pilla den framför i örat med pennan etc är plötsligt hysteriskt roligt!
O hur kan man ha så mkt att säga varandra under de timmarna att man bara måste skicka lappar istället för att vänta till rasten? Skolans mentalitet.. den förvandlar mig..
Ah, vilket skämt, jag e ju knas i alla lägen, även utanför skolan..

Nu sitter jag här och väntar på att en föreståndare ska ringa tillbaka från ett HVB-hem (Hem för Vård och Boende) där jag sökt praktikplats, hoppas hoppas de ringer. Ett hem för killar mellan 13-20 med psykosociala problem, hade varit superintressant att få va där i vår!
Ringde igen ang. sommarvikariat... Känns som jag bor hemma igen, tjat o gnat om detta jobbsökande!!
JAG SKAAA!!!
Han är väl sån pga omtanke men någongång vill man känna sig vuxen o självständig!!

Trevlig helg allesammans! Det ska jag ha, den e fullproppad med roligheter! *tihi*

image457



Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för din kommentar på min blogg. Alltid kul att läsa och höra vad andra tycker! :) Nu kommer jag vara en trogen läsare hos dig med.. *ler* Ha en bra dag/kväll när du läser detta. //johanna och bebis

2008-01-24 @ 21:40:28
URL: http://bajbiii.blogg.se
Postat av: Linnéa

haha ja det är konstigt hur extra pratsugen man blir på just föreläsningarna. alla möjligan nödvändiga saker ploppar upp i hjärnan och man bara måste berätta direkt!
tänk om den kunde funka så med det föreläsningarna handlade om...............

2008-01-24 @ 23:25:36
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0