Vinterns första..

..snöflingor faller! 
Det e vackert, bara så tråkigt att det inte stannar på marken.
Förhoppningsvis får jag känna på lite mer snö vecka 8 så det e skiddags! *längtar*
image407

Nästa vecka börjar skolan igen, 9 veckor i Malmlö, längre pendling, längre dagar.. Ett och ett halvt år har gått i rasande fart men nu när det är så nära som 5 månader till examen känns det slöare än någonsin.
Det tar mest emot nu, mer än någonsin..

Men jag ska göra det, jag SKA!

GRATTIS på födelsedagen S!!


 
ZWANI.com - The place for myspace comments, glitters, graphics, backgrounds and codes

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Vackert med snö! Fin blogg!

2008-01-02 @ 14:23:00
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Anna

Tackar!! =)

2008-01-02 @ 17:21:57
URL: http://annaalbert.blogg.se
Postat av: Sandra med Neo och Nelia

Tack gumman för att du tänker på mig. Kram

2008-01-02 @ 21:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0