yoga

Suttit största delen av dagen med mitt förbannade PBL-case, vi får ett fall som vi ska titta närmre på och hitta "kunskapsluckor" som vi vill lära oss mer om. Detta fallet handlar om... hm... det kan jag ju inte skriva här, vi e ju indelade i grupper o alla uppfattar det på sitt sätt, tänk om nån skulle läsa från nån annan grupp i klassen o sno vår brillianta lösning/idè gällande fallet? moahaha... NEVER!!

Lite spänd idag.. min första yoga-lektion ikväll! Ser fram emot det jättemycket! Vet inte alls vad det e för människor där, ingen aning om vad vi kommer gå genom eller ngt alls.. Spännande, lilla jag på äventyr! Tänkte hinna till Apoteket o bibblan me men vet inte om jag hinner.. kanske om jag lämnar detta åt sidan en stund? Nä.. inte bloggen inte... =)
Tänk om vi ska klara sånna här ställningar, det kommer inte min rygg palla.. suck...
image474

Min stackars storebror åkte på semester o fick dunder-influensan, stackars stackars "nooon".. Inte pratat me honom själv men mamma berättade. Hög feber osv. Kul o lägga pengarna på semester när man ska va sängliggandes? Tänker på dej...

Förresten har jag sååå ont i mina hälar! I lördags va jag barfota i pumps o fick skoskaven ALLAN, varje gång jag tar på mig skor skavs det upp igen o börjar blöda på nytt.. aajaj...
Man e väl inte tvungen att va barfota på yoga? inte så sugen på att visa mina sexiga, blodiga hälar... ;-)

Kommentarer
Postat av: mikael

barfota i pumps i januari låter lite kallt

2008-02-06 @ 17:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0