Aj aj skallebank!

Tur jag varit ledig idag, skallebanken ALLAN idag.. *suck*
Så typiskt ändå eftersom man vill hitta på så mkt när man e ledig.. men idag har jag inte kännt för mkt alls.
Största projektet va att handla på MAXI.. sen va jag slut igen. Ni vet sådär smått febrig, känner mig tjock i halsen o smått rivig.. började inatt så jag har inte sovit som jag borde heller. klaga klaga klaga..

Imorgon tänkte jag hänga med mamma till moffe, lunch hos honom o innan det har jag planerat att kolla på smycken för guldtackan jag fått, gjorde aldrig det sist. Kanske inte blir imorgon heller med tanke på mitt heta humör & mående, hoppas jag e piggare imorgon!

Annars har det inte hänt ngt speciellt idag... usch va jag känner mig tråkig!
*snyft*

känner mig lite lissen i ögat idag..



Kommentarer
Postat av: Fia

Åh, tack för fina kommentaren! Det va ju din Emma som sminkade oss så fint, såg det när jag tittade på dina semesterbilder igår ju! hihi, världen är liten!

2008-06-17 @ 07:16:41
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0