dubbel...

...av skratt ligger jag nu!!!

Mannen (lilla pojken) min ser ut som en blind gangster här hemma. Med militärshorts, tatueringar, rakade huvud och coola solbrillor vandrar han här hemma runt och håller sig i karmarna med kutad rygg. Han jämrar sig som en gammal gubbe o beklagar sig för sig själv hur dåligt han mår *hahaha*
Den där spriten.. Han vill att jag ska leda honom till affären för att köpa tidningen, ifall han ramlar!
*knast*

Man kan må gott när andra e bakis!!
Nu ska jag upp på stan o hämta mina nya hårprodukter jag beställt o kolla på smycken för guldtackan jag fick av moffe i examenspresent!

See ya!

 

  



Kommentarer
Postat av: johanna

Tack o åter tack för tele nr till vetrinären här. Skrivit upp! o gud vad "synd" det är om din man, hehe! fy tusan att vara så bakis. Längesen för min del må jag säga och skönt e d! :)) Nu ska jag in o pussa lilla hjärtat. Hoppas du bli fin i håret av dina produkter..men fin är du redan såklart! Kramen

2008-06-11 @ 12:25:42
URL: http://bajbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0