Hur kul känns det?

Ja, så tänker jag just nu!
Hur kul är det egentligen att man har en tokig sambo med vänner som slagit dumma vad gällande matchen ikväll? Att det ska sänkas en 70ìs o bada i fontänen? Hm.. kanske lika väl att jag går o lägger mig nu strax.
Kommer dock bli väckt inatt om jag känner killen väl, hur skulle han kunna va tyst som en mus när han kommer hem efter en tredjedels 70ìs + annan alkohol sedan lunch idag? Nää.. skulle inte tro det.
Tur jag e ledig imorgon!
Krävs inte mkt för att göra de små liven glada (fotbollsintresserande, eller snarare sport-FANATIKER) Han uttryckte det såhär när han precis ringde:
"Nu kommer jag leva på ett lyckorus tills lördag när nästa viktiga match e!"
Jag förstår inte det där, o kommer aldrig att göra det heller..
i allt detta vill jag smyga ner till fontänen o ha kameran me mig, bildbevis borde ordnas! =)

Minns så väl en gång vi planerat att gå ut o festa till det på stan med några vänner o en match gick snett, killarna blev på dåligt humör o ville bara gå hem.. hur FAN (rent ut sagt) kan man ta så illa vid sig av en match (en sport/en (förlåt)LEK) att ens eget liv får stå tillbaka??? , trams tycker jag.

Dagen idag har varit bra! Skolavslutning för ungdomarna på UH. De e 5 ungdomar som har skola 2 förmiddagar i veckan, vilket avslut! hehe.. Aja, vi åkte till ett utomhusbad o badade. Fikade me tårta etc.
Sen va det avslutningslunch med rostbiff, potatissallad, jordgubbar *mumsiii*
Sen va det tjejaktivitet me mig, alltså tjejerna o jag. Va mysigt. Eller jag försökte göra det mysigt för dem, hade ordnat ansiktsmask, hårinpackning, pedikyrset o lösnaglar. Lyssnade på lugn musik o pysslade om. Plockade deras bryn me, råkade nypa en av tjejerna så det började blöda *OPS* inte pinsamt alls!!  

Vilodag imorgon 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0