meehhh...

Varför e bloggen så konstig? varför kan man inte ha fet, kursiv eller understruken text som man brukar kunna? Hela den menyn e borta i min blogg o det stör mig!! Skulle skriva ett inlägg igår men la ner det eftersom jag inte kunde skriva på det viset som jag ville, eller jag fick iaf inte det att se ut som jag ville.. Trodde att det kanske va ngt som spökade endast igår men ICKE, samma visa idag.. O jag kan inte bjuda på ngn bild heller.. suck.. WTF is wrong??? =( Nu ska jag sura...

Kommentarer
Postat av: Amme

najj inte sura gumman! Ja jo jag fick ta bort 3 kommentarer om "det" i min blogg när jag skrev imorse om massa allmänna saker, blev arg o tog bort hela inlägget, skitkul med kommentarer ju men verkligen inte sånna jag fick idag. Visst många vet, men ändå inte officiellt ännu ju =/

2008-06-19 @ 16:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0