Oj så längesedan!

Känner att jag inte suttit här alls så mkt som jag brukar, det har bara blivit snabba bilder för att visa saker jag gjort etc. Kanske inte alltid det roligaste (även om det sägs att en bild säger mer än tusen ord! ;)

Har nästan precis kommit hem från jobbet, nu ska jag va ledig några dagar igen, så förhoppningsvis e jag flitigare me bloggen då! *hoppas*

Haft en fullspäckad dag, träffat moffe tidigt i morse, åkte o lagade hans bil sen blev det fika. Efter det åkte jag hem till en vän och försökte va en stöttepelare när livet känns trist o mest allt går emot en.. försökte så. Tror vännen kände det, o jag hoppas innerligt att det gjorde ngn nytta. Verkade så..
Diskuterade mycket det här med att folk inte gärna berättar när de har problem, allt ska verka så bra och perfekt på ytan. Det resulterar ju i att när man själv mår dåligt inbillar sig att man är ensam om alla tankar och funderingar, inte bra alls. Det borde va mer tillåtet att man har dåliga dagar/perioder då man faktiskt inte orkar va mer än just ett skal på en kropp.. Man orkar inte tänka, inte planera, inte genomföra saker o absolut inte le när ens insida rasar som ett korthus i blåst. Usch nä.. vem mår perfekt alltid? Jag tycker synd om de människor som inte kan erkänna att de har det tufft ibland, o har de inte kännt på att må dåligt lider jag med dem när den dagen kommer - för det gör den för alla!
Det var en sak som jag tyckte positivt om efter att jag varit sjuk, att det kommit i så tidigt ålder (naturligtvis nackdelar med det också...) för om jag varit 50 år och först då fått känna den sidan av mig själv hade jag blivit förkrossad, så mkt jag varit tvungen att lära känna om mig själv som jag inte visste. Så mycket jag lärt mig och så långt jag kommit som jag kan möta min framtid med.. positivt tänkande!! *hehe* Nu låter ju jag som en sån där "positiv-utan-problem-och-livet-är-perfekt-brud" men långt ifrån, försöker på mitt lilla vis. Trots alla positiva tankar jag varje dag matar med mig själv håller modet inte alltid mig uppe, nä, för jag e människa jag också, o tro mig - jag har fått/får fortfarande känna på det ibland!

*blahiiiblahaaa* Så kom det ut..

Imorgon ska jag umgås med en vän på dagen, o på kvällen ska jag umgås me en annan vän, vilken tur jag har!! *hihi* Två vänner på samma dag, inte dåligt! =)

Trött i ögonen nu.. zznark!

Till dej mig vän-
Jag finns för dej, så som du finns för mig! Glad att du kommer till mig.
Vi har varandra!





Kommentarer
Postat av: Amme

Javisst är det spännande o titta på hus, hehe =))) Hur går det för er annars då? För ni kikar väl med hade jag för mig. Kraaam

2008-06-15 @ 16:50:42
Postat av: johanna

Gud vad kul!! Vill med! avis Men vet duuu...den 28 ska jag med festa! Hur ska det gå? Kommer säkert bara längta hem till Olivia! Hihi...hoppas du mår bra och inte har såndär jobbig skallebank ler Kramis från maj!

2008-06-15 @ 19:17:17
URL: http://bajbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0