Så va jobbet igång!

Tack för era fina kommentarer!! De värmer...   

Vill börja med att berätta att resan va underbar! Det förstod ni kanske?
Fint väder varje dag, god mat o roligt sällskap!
Vi befann oss mest på en strand som heter Amadores, den hade sand hämtat från Bahamas, ljus o vacker. Vattnet va klart o blått. Helt underbart! =)

När vi kom hem va det bara att snabbt gosa med Abbe som jag saknat något fruktansvärt sen dagen efter skulle vi ju fira mig o lillebror som klarat skolan. Den dagen va också jättefin! Massor me folk som kom o uppvaktade, träffade släkt man sällan träffar och vänner som kom o grattade o berättade hur duktig de tycker att jag varit, hihi!
Helt lovely day!
Mamma o pappa hade slitit o gjort det så fint, bara för oss. Maten va så himelskt god o vi blev uppassade till tusen!
STORT TACK TILL ER FÖR MIN/VÅR FINA DAG!!
 
  
 
 
 
Fick massor av fina paket! TACK!

Idag började jag jobba igen, kändes väl inte så jätteskoj men inte heller speciellt jobbigt. Tycker bara det e svårt att komma igång när man varit ledig så lite tog det emot.. Kom snabbt in i det o imorgon e det jobb igen.
Såg igår att jag jobbar kväll midsommarafton, 15 timmar midsommardag, dagtid söndagen efter det.
Förra midsommar jobbade Andreas, denna jobbar jag. Ska nästa bli vår midsommar tro? *hoppas*

Nu ska jag umgås lite me mina killar innan jag deckar.. *zzz*

Kram











Kommentarer
Postat av: Amme

Va mysiga kort! ser härligt ut =))

2008-06-10 @ 14:41:31
Postat av: josephine

Fan vad snygg du är på dessa bilderna!!!

2008-06-10 @ 16:18:13
URL: http://shooot.blogg.se/
Postat av: johanna

Vad fin du är! Grattis till examen för det har jag glömt att skriva! Och gud vilken härligt resa ni verkar ha haft! avis Ha nu en mysig kväll! Kram

2008-06-10 @ 20:07:23
URL: http://bajbiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0