Slut på helgen

Då e det söndag igen, fast utan söndagsångest, skönt.. Kanske beror på att jag e ledig imorgon?
 
Igår träffade jag S o barnen på dagen, alltid lika mysigt! Skulle packa lite i deras kök eftersom de ska flytta men det blev typ 3 kartonger sen blev det paus, o pausen varade länge på balkongen.. typiskt oss! =)
Sen cyklade jag hem igen för att vila o det gick sådär eftersom lägenheten ganska snabbt fylldes av tokiga, sverigeklädda grabbar som va allt annat än tysta! *grr* Nä, gjorde inget.
Begav mig hem till Emma o vi hade bestämt att va riktigt girly så jag hade kall skumpa me mig i den fina rosa lilla kylväskan som jag fick av bror på examen. Vi lagade mat o njöt av att komma från fotbollen.
Hade riktigt trevligt igår! På T-baren träffade vi sen våra (till vår glädje) inte alls så besvikna killar, än finns det hopp för Sverige!!
Väl på T-baren blev det Strawberry Decory, mmmm va gott det e! Livsfarligt dessutom..
Dansade gjorde vi också, en hel massa! Så... lyckad kväll!
Tack för den E!



En ny vecka startar imorgon o jag fasar redan inför midsommarhelgen.. *suck*
Inte mkt o göra, får tänka på pengarna.. o det borde bli en bra slant me tanke på alla timmar jag ska jobba + att det e storhelg me lite extra i timmen!
Men jag vill ju fira midsommar! Gjorde inte det förra året heller.. *snyft*
Försökte få flickorna på jobbet att vi skulle ha blommor o krans i håret på midsommar men till svar fick jag:
"Eh.. jag använder inte det.."
Va?? Vadå använder? vem använder krans i håret? Det hör ju till, eller? nån blomma iaf? Kommer väl få va glad själv o fira me otacksamma kids.. oj va synd det e om mig!

Nu ska jag ta en dusch, följt av det den berömda lövbiffen med potatisgratäng till kvällsmat!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

haha använder inte det..



min kusin gav mig sina ökenråttor för några år sen med kommentaren: jag använder inte dom längre...

ehhhh?

2008-06-15 @ 21:35:16
URL: http://www.lillafroken.blogspot.com
Postat av: Amme

Hahaha "jag använder inte det" vilka otacksamma kids :-P

2008-06-15 @ 21:50:11
URL: http://snuffetuffe.blogg.se/
Postat av: Anna

snacka om!!

2008-06-15 @ 22:12:02
URL: http://annaalbert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0