Utkast: Jag som ...

Jag som skulle till moffe idag, skulle kolla på smycken som jag längtat efter men så blev det icke!
Har väl vaknat sådär tretusentjugoåtta gånger inatt av att jag svettas o hostar.. sparkar av mig täcket o fryser..
När jag vaknade i morse låg inte Andreas där.. hm.. plötsligt tittar han in me trötta ögon o berättar (som om jag inte visste) att jag hostar typ vartannan minut! *sorry*
Så jobbigt.. *host host*

Det betyder också att jag inte hittat på ngt speciellt idag, städat lite men blev för trött.. legat i soffan med täcket o kollat på en fruktansvärt dålig film. Stickat lite på koftan som Cornelia ska få. Känns som ett evighetsjobb. Även om det e skoj o den verkar bli lyckad så e garnet så tunnt så det går så sakta framåt.

Bilder från förra veckan då jag åt lunch me mina favoriter på stan:

 
Neo tar kort på mig o Nellan
 

De e så fina! Älskar dem små grynen..

Mamma kom förbi för en stund sen o lämnade lite tidningar så jag har ngt att läsa när jag ändå bara ska ligga här o bli kry igen.. hatar o va sjuk!


Kommentarer
Postat av: johanna

Krya på dig Vännen! Stor kram från oss i Åhus!

2008-06-17 @ 14:33:34
URL: http://bajbiii.blogg.se/
Postat av: Fia

ja hon är såå grym Emma, kommer absolut att rekommendera henne till andra :)

2008-06-17 @ 16:08:43
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/
Postat av: josephine

Hej lilla sjukling! Mamma hade cellförändringar sist hon gjorde cellprov. (du vet de vi kvinnor måste göra.) Och med tanke på att hon har haft cancer i hela kroppen som hon blivit fri ifrån så rasade hennes värld av beskedet. När hon nu TVÅ MÅNADER senare fick en tid för ytterligare prover var hon så oerhört rädd och nervös. Hon har gått och laddat så länge och mått dåligt över att hon inte fick en tidigare tid. När hon var på csk idag så hade hon fått lugnande och bedövning så det gick bra men efteråt så skulle alla spänningar ut och då bara brast det för henne. Hon ringde och var så ledsen och skakis. Mitt hjärta höll på att brista samtididgt som jag skulle låta lugn:(

Hur mår du? bättre hoppas jag! Bilder kan du se över msn sen, lägger inte upp på bloggen. Stor kram

2008-06-17 @ 16:36:41
URL: http://shooot.blogg.se/
Postat av: Amme

krya på dig gumman

2008-06-17 @ 17:56:28
Postat av: Fia

ja jag gillar den frisyren me, tror att det är en längd som mna kan sätta upp i en liten svans när man ska träna och inte vill ha håret slängande! Mår du bättre idag? kram

2008-06-18 @ 10:10:58
URL: http://meandmyshoes.blogg.se/
Postat av: josephine

Hello. Ja, vi har tydligen livmodercancer i släkten. Inte spännande alls. .jag gör cellprov en gång om året bara för att stilla mitt sinne ;).

Hoppas du mår lite bättre idag. Det är ju ingen höjdare att vara sjuk :( måste ta hand om min plutt nu, hon är gnällig efter sprutan hon fick idag. suck kram kram

2008-06-18 @ 14:34:15
URL: http://shooot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0