Äntligen ledig..

Nu har jag mina två nätter avklarade, två dagpass på måndag o tisdag sen e det RESA!!!
Igår natt va det hemskt, sååå himla tråkigt hade jag. Inget speciellt som skulle göras, o killen jag jobbade med läste bara i sin bok.. Kan ni fatta hur länge 10 timmar e på natten att bara sitta i en extrem obekväm soffa??
Jag kan berätta att det e oändligt långa timmar..
Inatt gick det lättare, jobbade med en man som jobbat natt länge, visste hur man skulle förlägga tiden så det inte gick sådär tråkigt långsamt. Dessutom var det onsdag vilket betyder att det e en hel del städning. Jag tog det mesta på mig eftersom jag ville hålla mig vaken på ngt sätt. Skrev lite på mitt arbete som behövs kompletteras o drack en o annan kopp kaffe. Vid halv fyra imorse va det segt, allt va klart o ändå va det 4 timmar tills dagpersonalen skulle komma. Just efter kl 3 e man som människa slut, det e då man sover som tyngst.. fram till 5 iaf. Men nu e det över för denna gången o jag har lång LEDIG helg framför mig!

Ser fram emot helgen såå!!
Ska hem till mamma o pappa o bli bortskämd, grilla o dricka ett glas vin. Åker dit redan på dagen på lördag, ska hjälpa lite i trädgården, bästa sättet att få sol på sig o samtidigt hålla kroppen igång o få friskluft!
Andreas ska iväg o fiska me grabbarna mellan lör-sön, lite tomt men samtidigt ska vi ju snart på semester o då ska vi va tillsammans en hel vecka.
Kommer sakna ihjäl mig efter Albert..*snyft*
Fast han e i goa händer!

På fredag ska vi till svärföräldrarna o äta gott också, mycket trevligt!  

Åååh, nu e Efterlyst slut för säsongen, så sorgligt.. Annars hade det gått ikväll..

Känner mig tom i skallen, har inget skoj o berätta, nä jag e faktiskt förbannat tråkig ikväll..

Hörs! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0