Bläää för tisdag..

..har sådana hemska dygn framför mig! *snacka om att måla fan på väggen innan den e där!!*
Heldag i skolan imorgon, Becca hämtar mig vid sju, opponering och redovisning heeeeela långa dagen i ESLÖV, bara det... Hem igen o försöka sooova som en stock för sen ska jag upp o sticka o jobba hela natten lång. Sen ska jag sova lite till o jobba en till natt, o sen vet jag att jag kommer se ut ungefär såhär
image833
Sen kommer jag bli kontaktbar sådär vid fredagkväll.. så undrar ni varför jag e seg o inte bloggar på ett par dar e det för att jag inte e kapabel att tänka klart, mindre än vanligt iaf..

Nu har jag bäddat rent i sängen, hoppas denna natten ger mig mer sömn än förra.
Det e så gossigt med nybäddat.. mmm.. sniffa in sig o sticka ner sian bara fötter under det svala goa täcket
*lovely*

ps. glöm inte era mammor på söndag!!! ds.


Kommentarer
Postat av: Amme

haha stackars gumman då. Du får ta det lite lugnt ju. Krama om

2008-05-20 @ 10:27:46
URL: http://www.snuffetuffe.blogg.se
Postat av: jossan

Ha ha..kan man inte få se ett foto på dig som är taget idag?? Hade varit roligt att jämföra med den bilden! =) Bit ihop! Snart är dagen över. Puss

2008-05-20 @ 11:22:39
Postat av: Fia

Anna-panna, nu kommer en sån där intilligensfråga från mig, jag fatatr inte, du har använt pjotoshop för att göra din fina header? hur gör du för att få en så fin bakgrund bakom dina bilder, är det som ett kollage liksom?

2008-05-20 @ 19:16:14
Postat av: johanna

Tror nog du kommer se sötare ut än den där bilden ;) Ta hand om daj! Kram

2008-05-21 @ 00:23:44
URL: http://bajbiii.blogg.se
Postat av: Amme

hehe ja det e DEN Johanna hihi. Duktig e hon, jag raderade bort allt o hade Blue-retro som utgångsmall, sen hjälpte hon mig me resten hehe.

2008-05-21 @ 17:58:41
Postat av: camilla

hoppas det gick bra i skolan idag! snart examen ju! :) Lycka till!

2008-05-21 @ 23:04:03
URL: http://muharremi.blogg.se
Postat av: Fia

Haha. lyckades göra en scrapblog, men vet inte hur jag får in den i bloggen liksom, och hur har du gjort för att ändra hela din bakgrund liksom? jag fattar nada....

2008-05-22 @ 18:20:25
URL: http://meandmyshoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0