Dagens alla känslor!

Varit en dag fylld av känslor:

----->pirr i magen
----->illamående
----->glädje
----->typiskt...
----->spänning igen
----->kärlek
----->sömnig..*zzz*
----->svettig
----->ovetande
----->VILL SÄGA NUUU!!




Huset vi tittade på va vackert! Läget va fint.. 10 000kvm tomt, mer som en äng som följde trädgården ut mot skogen. Såg nostalgiska midsommarfester med partytält och blommor i håret. Albert hack i häl på en kanin.. Lugn o ro efter jobbet, lagom avstånd till nästa granne. Korsvirkeslänga på tomten där tvättstuga o förråd va.. Huset va byggt 1909 o hade massa mysiga vinklar, ljus inredning och ombonad miljö.
MEN!! Vi ska leta vidare, ett beslut vi tog tillsammans o är nöjda över det, orsakerna sparar vi för oss själva.. ;)
Det e spänning på gång igen vet ni! Ni nyfikna --- det kommer mer!! *be sure*

Ikväll gjorde jag paj med hallon, blåbär o äpple som honey önskade, jag hade glass till, A hade vaniljsås.. Abbe hade både och, hehe, söte.. Vi åt alla tre framför tv:n ..mys.

Söndagkväll nu, älskling ska upp o jobba imorgon så jag ska slänga mig i säng brevid honom o kolla tv lite innan han ska nanna, jag själv ska imorgon (som Lina i klassen säger) sätta knivet mot strupen på mig själv o ta arbetet i första hand.. my god, det ska va inlämnat den 14/5.. japp, om 2 dagar! Lucky me..

Nä, nu så.. sussa sött gott folk!

image796




 


Kommentarer
Postat av: Amme

hahaha va söt bild!!! Roligt me hus gumman, *nyfiken* Vi får prata mer på msn senare. =)) Kraaaaaaaaaaaam

2008-05-12 @ 08:16:26
URL: http://www.snuffetuffe.blogg.se
Postat av: Johanna

:) det hust lät massa mys! Men
man ska känna att det verkligen är rätt! Bjud mig på din midsommar fest den dagen ni får ett vackert hus med fiiiin trädgård! *mys* hihi.. Såg att du hade skrivit på msn! Igår :) Men jag missade dig!
Ha en fiin dag! Stor kram!

2008-05-12 @ 10:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0