Dagens..


Dagens minus:

  • Att jag försov mig och fick måla mascara o borsta tänderna på jobbet
  • Att det har varit en jobbig dag på jobbet
  • Att jag har gått med ett svart örhänge och ett vitt (?)
  • Att jag e sämst på att planera och har stresshandlat det sista inför resan tjugo minuter innan affärerna stänger
  • Att jag fått stryka o börja packa ikväll (o inte innan) pga ovanstående
  • Att jag har sinnes träningsvärk efter helgen, har gått som en dinosaurie eftersom mina ben inte riktigt gick att sträcka ut i morse, på detta fick jag i uppdrag att rasta ungdomarna 5 km i skogen, kan nu sträcka de små taxbenen igen.. *puh*

Dagens positiva:

  • Att jag fått fin beröm av chefen att jag klarar jobbiga situtioner på jobbet
  • Att jag får lite mer slantar än jag räknat med
  • Att det är SÅÅÅ nära resan nu
  • Att min yrsel gått över sen igår
  • Att High Chaparall bjuder på en sjukligt rolig intervju med Mike Tyson på TV ikväll *haha*
image844
(bild från www.kanal5.se)
  • Att inget gör mig på dålig humör eftersom jag IGEN tänker på resan som snart e här!! =)
image843

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ville bara skriva att du/ni får ha en underbar resa!!!!! Kram från mig!

2008-05-27 @ 01:03:38
URL: http://bajbiii.blogg.se
Postat av: Johannah

Äsch, det blev ju jättebra! :)
Ja minsann, idag kom solen!
kram

2008-05-27 @ 08:34:51
URL: http://tiinytoes.blogg.se
Postat av: miian

Vilken dag bejb!!!
Men nu e resan snart här,fan va gött!
önskar er en underbar tripp med massor av sooool =)
KRAM

2008-05-27 @ 11:50:09
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0