Den där Abbe-babben..

Gaaah för vovven min!!
Har idag försökt prata vett i honom genom att fråga honom hur världen hade sett ut om vi alla gick och skrek så fort vi va brunstiga!? Han kollade bara på mig med de där ögonen som om "jag fattar noll o ingenting"  plus att svansen börjar gå i ETT när jag pratar med honom, om jag så skulle skälla e han lika lycklig för det..
Stod i duschen o hade lämnat balkongdörren öppen, harig som jag är så stänger jag duschen så fort något ljud hörs o nu hördes det verkligen. Slog av duschen o fick munstycket i skallen o hör
"Yyyylll, oaaaayyylll!!!"
Albert
sitter på balkongen i en av stolarna o sjunger/ylar en liten klagande truddilutt om hur brunstig han är och hur synd det faktiskt är om honom för det.. (aj, mitt huvud!!)

Tänkte trösta honom med ett grisöra som han älskar, men ÖÖÖhh va äckliga dem e!
Skulle försöka hitta två fina, sen kom jag på att då kunde jag ju stå där i evigheter för alla äckliga grisöron hade ådror o trassliga i ena änden där de suttit fast i grishuvudet, nä, *ulkulk* Dessutom har jag då aldrig stött på ett FINT grisöra, har ni?
Men Albert blev glad, GUD NÅDE DEN som kommer nära grisörat!!

Köpte lite garn också idag. Måste ju ha något att göra nu när jag ska jobba natt. Dessutom var det månader sedan jag virkade eller stickade. Man gör ju inte det på sommaren precis.. eller inte vad jag trodde iaf. Nu ska jag det iaf.

Ikväll e det "Desperate Houswives", spelar reklamen mig ett spratt eller ska det bli grymt spännande framöver i DH?? Väntar med spänning.. =)

Ha det lovely i den ljumma vårkvällen!
image787

Kommentarer
Postat av: Amme

hihi stackars abbe-gubben, dina tankar om grisöronen i djuraffären påminner om mina egna :-P. Ett tips, köp en tjurmuskel nästa ggr, låter vidrigt jag vet, men det ser iaf ut som ett ben..luktar apa men hundarna tokälskar det. Kraaaam

2008-05-06 @ 19:45:25
URL: http://www.snuffetuffe.blogg.se
Postat av: jossan-kossan

Hallå hallå. Tack! Skönt med lite feedback!!
Ja, du vet ju hur jobbigt det är med ångesten. Man vill bara ta några panodil så att det försvinner :/
Knasiga,kåta Abbe! kan ni inte låta honom få sätta på nån tik så att han blir nöjd? ;)
Hörredu angående bloggdesign..att fixa en header fattar jag, men hur ändrar jag själva bakgrunden? Kan jag välja nån från scrapbloggen? Kram

2008-05-06 @ 20:37:44
Postat av: Johanna

Haha roligt med abbe!! :) Läste det för Staffan o han började skratta.. *ler* Nu var reklamen slut, DH nästa! Kramen

2008-05-06 @ 21:23:34
URL: http://bajbiii.blogg.se
Postat av: fia

Nu är den inhandlad! väntar med spänning tills den kommer hem till mig! kram!

2008-05-07 @ 07:23:34
URL: http://meandmyshoes.blogg.se
Postat av: miian

hahahahhahaha vilken tokhund!!!!!
men du måste ju förstå att även han har behov ;)
Tack för gratulationen igår!
Vad fin din blogg blivit,mycker somrig =)
kramkram

2008-05-07 @ 08:30:59
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0