Det sägs..

...att det syns att detta e min mamma!! Vad säger ni?
image822

Samtidigt som det e ganska logiskt att ens mamma känner en bäst så e det fan helt otroligt vad hon kan känna mig!! Kan inte ljuga för henne, kan inte ens försöka... jag e som en öppen bok för henne. O hon för mig. Ibland försöker hon, för att skydda sina små (som inte e så små mammi! =) men jag har så speciella band me henne så ibland e det verkligen telepati, jag kan känna precis som hon på långa avstånd när den andre mår dåligt. Likadant som när man e vresig o allt e fel så kan man lätt avhyvla o sen ångra, knappt jag behöver öppna munnen innan hon säger.."det e ok gumman.., jag förstår". O hur fixar hon som mamma o va min bästa vän, min mamma o stöttepelare sådär lagom o diskret så hon aldrig e ivägen som många mammor kan va??? Hoppas, hoppas jag en dag kan uppnå det där som mamma. Hon kan på någon vänster känna av mig o veta hur hon ska bemöta mig, ska hon peppa, tycka synd om eller sätta emot för att se en annan sida eller ska hon bara hålla om o lyssna.. Ah, hon e grym min mamma, så det så!! =) Älskar henne mest av allt...

Ikväll har jag o honey öppnat en flaska champagne, vi ville unna oss o ändå känna oss lyxiga o ja, fira för att vi e vi! Så god va den..
image823 image824

O så har jag testat göra lockar me min plattis, det ni!! Fast jag gjorde inte sådär jätteseriöst, typ på 10 min .. o fel medel i håret men det blev bra iaf!
image825
Hm... nu ska jag hitta på ngt annat! hej hopp o trevlig helg!

(imorgon e det jobb o det ska bli såååå trevligt!! saknar dem.. mysko-jag!)

Kommentarer
Postat av: Fia

Anna! så lovely snyggt! hur gör du? skriv i detalj! jag kan inte göra lockar me plattisen! jag tänker inte skriva, det kommer det kommer, tänker bara säga att jag kände precis som du gör nu innan och det är frustrerande, irriterande och jävligt jobbigt! kram!!!

2008-05-16 @ 21:21:24
URL: http://meandmyshoes.blogg.se
Postat av: Amme

ååååh va mysigt det ser ute me bubbel gumman! Mys på nu ;-)

2008-05-16 @ 22:01:20
Postat av: Hili

Du och din mor... hhhmmmm.. sådär... skulle kunna blunda och ändå se att du e lik henne...

2008-05-16 @ 23:11:02
Postat av: Mamma till världens sötaste flicka.

Mitt lilla hjärta ! Du är det bästa som hänt mej, den dagen du och dina bröder föddes var det största i hela världen. JAG ÄLSKAR ER SÅ MYCKET !
Att ha en dotter att dela ens tankar med är guld värt. Vi har samma tankar och tycker så lika, aldrig behöva känna att man tränger sig på utan är alltid välkommen när man vill ha din kontakt, hoppas att vi alltid ska ha den kontakten. Ni alla tre gör att livet är värt att leva !! Puss min prinsessa

2008-05-18 @ 19:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0