En mysig söndag..

Haft en jättemysig dag idag!
Sol när man vaknar o det e ju bara så härligt!
S ringde o undrade om jag hade lust o passa Cornelia en stund o såklart hade jag lust med det.
Vi har då myst, lekt o varit ute på promenad idag. Gick till MAXI o handlade, klippte henne (som mamma S såklart godkänt först) så va jag ju bara tvungen o köpa små gulliga klämmor till henne =)
Sen delade vi på en glass i solen innan lillan somnade gott i vagnen. Efter att hon sen sovit i en timme o en kvart på balkongen väl omstoppad blev jag lite nojjig o tänkte att hon kanske inte får sova för länge, då kanske det blir trots där hemma sen när S hämtat henne så jag tog in vagnen o lättade lite på filten, då öppnades de små bruna ögonen o glà va hon direkt. Sen blev det mat o bus innan hon blev hämtad igen.
image827
image828
Bjuder på lite fina bilder från dagen, hon e ju så söt grynet!
Stor har hon blivit me, när hon skulle gå sa hon "taak taaak" *hihi*

Sjukt att man e så försiktig när det e nån annans barn, allt ska va perfekt o hon måste ligga skönt, kanske hon e hungrig? har hatten åkt ner över ögonen? bäst jag stannar vagnen o kollar henne.. lät det från balkongen? har hon vaknat? ååh, hon kanske saknar mamma o e orolig nu när hon vaknar? Satte jag blöjan rätt????
Men hon verkade trivas, inte ledsen en gång, bara kramar o mys.

Nu i kväll har vi ätit lövbiff (favoriten) o de klyftpotatisen som smakar sourcreme. Mozarella hade vi till, så gott!
Sen kollade jag på "Underbara Älskade". Velat se den länge men så kom den idag o jag kom ihåg att kolla..
Hemsk men väldigt fin film, kände mig dock lite deppig nu efter.. bara hemskheter ju!

Imorgon ska jag simma på morgonen me mamma o hennes kollega, det ska bli skönt! Längesedan jag simmade, ska passa på att bubbla o basta me.. gött!!

Hoppas ni haft en trevlig helg!
Det har ja..

 

 
 








Kommentarer
Postat av: jossan

Den hemska filmen! Som jag grät!! Har man gått genom en en liknande tragedi så är det ingen lätt film att se. Jag mådde jättedåligt efteråt. Men den är så oerhört bra!

Jäkla tester ;) nu gav jag mig på "fjortistestet" också *hahaha* testa du också!

Har du haft en bra helg oförskämt snygga/smala/utvilade/fräscha kvinna? (nej, jag är inte alls avundsjuk på dig just nu *ggrrr*) =) KRAM å´hälsa!

2008-05-18 @ 22:33:51
Postat av: Linnéa

vilken gullig bok! ja man börjar bli till åren så man lär väl skaffa nån unge snart. hoppas den blir söt bara..:)

2008-05-18 @ 22:44:57
Postat av: camilla

så lite så :)

satt o letade jobb när jag såg det o kom o tänka på dig :D Har förresten addat dig på facebook haha. På tal om nåt HELT annat:)

själv sitte jrag o försöker komma på vad jag vill göra med mitt liv... inte det lättaste inte.

Är inne på nån form av utrycknings yrke.. om man kan säga så. Alltså ambulans, polis, väktare.. nåt sånt. Men kan inte välja vilket... skitjobbigt :(

2008-05-18 @ 23:34:12
URL: http://muharremi.blogg.se
Postat av: Amme

Åh va söt hon e!!! =)))

2008-05-19 @ 05:57:52
URL: http://www.snuffetuffe.blogg.se
Postat av: Johanna

"klyftpotatisen som smakar sourcreme" MUMS, åt jag hemma i Vellinge. Kunde ätit upp hela paketet! *ler* Hoppas anna har en fin dag! Själv skulle vi in o ta kort idag men tydligen så blir det inte så.. O så bokade jag av alla mina planer för det! Sånt är illa! aja.. :) KRAM

2008-05-19 @ 11:21:51
URL: http://bajbiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0