Folk e roliga..

Helt otroligt va folk direkt relaterar till att man e gravid när man har en hemlis..  kanske pga förra inlägget! *haha* Fast å andra sidan, när jag nu läser det igen ser jag att alla känslor skulle kunna va känslor inför ett positivt besked på stickan, men nä gott folk!
Ingen bebis i Annas mage, nu vet ni det!
Jag mår illa mer eller mindre varje dag.. det har jag också gjort i många år. Kanske jag mår bra den dagen jag verkligen är gravid? Hoppas!!

Hittade ett nytt hus som va intressant, men när jag skrivit till mäklaren fick jag till svar att säljaren ångrat sig o inte ville sälja längre *typiskt* Aja, det kommer fler.
För varje hus vi lämnar bakom oss tänker jag att vi finner ett ännu vackrare!
*den som väntar på något gott*

Idag har jag - tro det eller ej - kommit en bra bit på arbetet. Inte en dag för tidigt o det känns skönt!
Måste till bibblan imorgon o skriva ut alla arbeten. det ska va 8 ex av dem, plus ett till mig själv. Behöver kopiera upp lite ansökningar också, vill ju ha jobb till hösten också och jag kan inte förlita mig helt på att jag får timmar så det räcker där jag är nu. Känns inte tryggt nog.. Det duger om man inte har något men får man välja ser man helst ett klart och tydligt besked.
Någon som vet att det kommer behövas en behandlare, behandlingspedagog, behandlingsassistent, fritidsledare etc till hösten? HOJTA DÅ e ni gulliga!

Ikväll e det "High Chaparall" igen, de ska träffa Mike Tyson i kvällens avsnitt, nervöst värre!
Jag hade fan skakat sönder i ett möte med honom tror jag, haha!

Lite tankar/hälsningar till folk omkring mig--->

image801
GRATTIS snäckan till ert LOVELY besked idag (du vet vem du är)!
Det kommer gå bra, mina tankar finns hos dig!


image803
Och du vet också vem du e!!
Stackars stackars dej... tänker naturligtvis på dej också!!
Repa dej snabbt o tvätta lugnt hädanefter *blink blink*





Kommentarer
Postat av: johanna

Vilken fin fin sida! Du kan du! Uff imorgon ska det bli 12 grader ute, fy katten!
Duktig du e som kommit en bit på arbetet. :) Kjamis

2008-05-12 @ 22:44:19
Postat av: jossan-kossan

Oj oj oj! i´m impressed!! Riktigt snyggt. Mycket bättre än den förra.
Vi sitter bänkade framför hemnet på kvällarna och spanar på hus..suck..
vi ska faktiskt till banken i em och höra hur det ser ut för oss. spännande! ha en fin dag. kram

2008-05-13 @ 06:54:58
Postat av: Amme

Va fin sida du gjort gumman. hihihi ;-)

2008-05-13 @ 07:17:10
URL: http://www.snuffetuffe.blogg.se
Postat av: jossan-kossan

Nej, det är sant! Hon är snart lika bitchig som mor sin ;) markus får det INTE lätt!
Jag har hittat ett billigt hus som jag vill titta på snarast möjligt. Markus och hans familj är händiga som tur är så vi har möjlighet att köpa ett renoveringsobjekt. Har ni fått reda på nåt nytt nu? kram

2008-05-13 @ 11:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0