Ingen fara..

Om ni undrar vad jag menade me mitt förra inlägg va det att jag som vanligt klantade till det me bloggen o fick inte det rätt på läääänge! Men nu verkar det se OK ut igen, lite skillnad men det gör inget..

Dagen har börjat bra, älskling bjöd mig på frukostbuffé på Boulevard, mycket smaskigt!
Nu e jag hemma igen hos min tokiga hund.. säg när han inte e tokig!?
Han o två andra hundar i trappen hatar varandra, varje gång det e dags för dem att gå på promenad står Abbe me trynet halvt genom ytterdörren o grymtar. Igår ställde de andra hundarnas matte sin bil precis utanför vår balkong o på bakrutan har hon ett klistermärke på just den rasen hennes hundar e. Det klistermärket ser Abbe när han e på balkongen o blir totalt VANSINNIG! han tror väl det e en hund upptryckt i rutan, jäkla knasboll! *haha*

Idag ska jag försöka förbereda lite till resan *yyeeehaaa*
Köpa solkräm o bodylotion, alternativt bodybutter som jag älskar på Body Shop. Men den e så jäkla dyr så jag vet inte om det blir just den jag vill ha..
Inte e jag tät denna månaden heller, längtar tills allt ordnat upp sig ekonomiskt.
CSN denna månaden va hela 1800:- = STENRIK ANNA!!
Jobbet gav inte mkt heller.. *snyft*
Hatar pengar, eller jag hatar att inte ha dem.

image834
Min favvoserie+doft! Almond

Sen ska jag vila massor idag me, känner mig yr o konstig.
Mycket runt mig på sistone.. det tar ut sin rätt på kroppen. Känslig som man e mot stress, dålig sömn, oro och annat onödigt skit som dyker upp när man minst vill det.
Snacka om välbehövd semester
image835
Vid den här stranden kommer vi bo
image836
image837

image838
ÅÅÅÅÅÅÅ va jag längtar!!!
=)

E ni avis eller?? det hade jag vatt.. om jag inte varit jag alltså, hihi!

Ha en bra helg alla!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Det ser ju ut som Puerto Rico på Gran Canaria. Är det dit ni ska?

2008-05-23 @ 16:00:21
Postat av: Anna

japp, det stämmer det!! =)

2008-05-23 @ 16:44:58
Postat av: jossan

Jaaa, jag är jätteavis! :(
Men det är som du säger, den är välförtjänt och behövlig! Så njut på era grisar!!! ;) puss

2008-05-23 @ 19:45:02
Postat av: AMme

hihi där har jag varit hiihihi, där e sååå fint, alla hotellen ligger insprängda i bergen med utsikt över havet. Grym pizzeria ligger där direkt rakt upp från den viken, du måste testa :-P hihihi

2008-05-23 @ 20:35:08
Postat av: Johanna

Vi har samma favis!! Tyvärr så ska dom inte sälja den mer :( Almond alltså...balle!

2008-05-27 @ 01:07:49
URL: http://bajbiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0