Inget viktigt

Tänk för att NU har plattisen kommit!! O jag e jätteglad för den! Har bara testat den i luggen än sålänge, SICKEN skillnad.. Otroligt! Nu sitter jag här o väntar på att min nyduschade kaluffs ska torka så jag kan platta hela håret.
Jo, jag kan ju föna håret men jag orkar inte. Andra dagen nu med feber och korkskalle.. Kan det här snart bryta ut riktigt ordentligt så jag blir av med det? Hade varit skönt o slippa den här förbannade huvudvärken och feberkänslan. Ont i halsen o tjock i svalget..(stavas?)
Ömsom svett, ömsom kall.. så nä, jag vill inte föna håret o bli ännu mer svettig..

Idag har vi kollat på 2 hus. Bla Älvsbyhus, ett visningshus i ett nytt område i Öllsjö.. men varken det eller det andra vi tittade på nådde upp till våra förväntningar. Huset var jättefint och man hade ju verkligen gillat att ha ett sprillans nytt hus, där ingen annan bott, men så mkt pengar tyckte vi inte att det var värt.
Vi kollar vidare helt enkelt.. =)

Vi var i Simrishamn igår och hälsade på mamma o pappa o hundarna i husvagnen. Det va sååå mysigt! Lite besviken blev jag på vädret men ibland dök solen upp o värmde oss. Min kusin och hans familj låg på samma camping så dem träffade vi också. Sjukt... att man inte träffats på så många år och så är det ens kusin!? Aja, ibland e det så.. det var iaf jätteroligt att träffa dem!

Ikväll blir det lövbiff, om jag orkar laga.. får vila i mellanåt... blir helt slut på ingenting.
*suck o stånk va jag kan klaga då*

  

  





Kommentarer
Postat av: Johanna

Såå fin sidan bilvit..Hur gör du headern eller vad det heter? Man kan inte ändra min.. Om du har tid och lust så får du gärna göra en fin till mig hehe.. Krya på dig! Hoppas du blir frisk NU! Ang rökeriet, uff ja! Man är duktigt som slutat. Jag va ju tvungen att sluta för olivias skull! Tror jag hade rökt än annars. Så jag tackar henne för det att jag sluta. Men en kall öl och en ciggarett nu i sommar hade inte suttit fel! Men ska hålla mig borta! Ajha..Kram på dig :)

2008-05-04 @ 20:48:00
URL: http://bajbiii.blogg.se
Postat av: jossan-kossan

Åh så grannt! :)

2008-05-05 @ 07:34:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0