Mors Dag!

Nu e det bara TRE dagar kvar tills vi ska på semester!! *helt lovely*
Längtar snart ihjäl mig.. men först ska jag jobba två dagar.

Helgen har varit bra, i lördags åkte jag hem till mina föräldrar i Åhus. Sa ju att jag ville röra mig och va utomhus, snacka om att jag fick RÖRA mig!! *haha*
Först fick jag med en stålborse borsta av ytligt skit på en grind + en bit staket som hörde till. Sen skulle jag tjära det, snacka om att jag luktade rökad lax/ål/sill!! *blörk* Men fint blev det! Massa skrymslen o vrår som skulle penslas.
Mamma kom ut på däcket med iskall Lambrusco och gurkbitar med gorgonzoladressing *ååå så gott*
Sen tog jag en dusch, fick god tre rätters. 
Förrätt: Toast med fårost
Huvudrätt: Entrecot med stekt potatis och hemmagjord bearnaisås + sallad.
Efterrätt: Rabarberpaj (me knäckig smak på degen) och glass till.
Till maten dracka jag rött vin och vatten.
SÅÅÅÅ gott det va, o SÅÅÅ MÄTT jag blev!! =)
Sen kollade vi på Eurovision som va en total flopp enligt mig o mamma. Stackars Perelli..
Mamma fick sin morsdag-present me, en ljuslykta jag köpt på Duka Outlet. Himla mysig o fin, perfekt till uterummet.. tycker jag!

Imorse köpte pappa gott fransbröd till frukost som åts ute i uterummet, sen skulle det jobbas igen 
Då blev det att jag oljade däcket framför ingången, finentren och ytterligare ett däck som de har längst ner i trädgården. Träningvärk AB idag, o värre blir det väl imorgon *hihi* Men det va skönt att röra på sig.. O de e ju så tacksamma!
Fick examenspresent också, lucky me!
TACK FÖR EN FIN HELG MAMMI & PAPPI!! 
Detta nyllet vaknade jag till...
image840
Mammas älskling Wille.. Han tyckte jag va förbannat tråkig när jag sov! *gulle han*
Den andra lilla gullisen Kinja:
image841



Hittade lite bilder från Sälen jag inte visat, de kommer här:
image839

Kommentarer
Postat av: Johannah

Hej! Nej jag tog en paus med både bloggdesign och bloggande ett tag! Här är en bra beskrivning: http://www.designadinblogg.se/2008/april/skapa-en-signatur-i-varje-inlagg.html inte alls svårt :) kram

2008-05-26 @ 19:10:15
URL: http://tiinytoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0