Nu bär det av!!

Sikken dag idag!

Gick upp 06:00, kom hem 20:50!!!
Trött i skallen o otroligt stressad inombords, ändå sätter jag mig här!? Men ni mina kära bloggläsare är också viktiga för mig ju *hihi*

Har alltså först jobbat till 16:30, sen började vikarieträffen 17:00 och varade till 20:00, sen tåget hem 20:23 o väl hemma igen 20:50. Dagen har varit bra, problemen på jobbet har blivit omhändertagna så vitt jag vet och jag hoppas (i ärlighetens namn) att killen som försöker ställa till det för just mig har hunnit bli förflyttad tills jag e tillbaka på jobbet den 9 juni. Om inte, så är det något jag får handskas med då.. inget som jag tänker gå och fundera över just nu för jag har härliga veckor framför mig. Först resan, sen e det student/examensfest, sen 4 lediga dagar innan sommarvik för mig börjar! =)
Ingen ska få förstöra det inte..

Stressen inombords beror på som jag skrev igår att jag e sen med allt vad planering heter och nu kl 22:02 ska ta tag i. Som tur är har jag en älskling som gjort sådant han vet jag vill ska va gjort innan avresa, tex nybäddat i sängen eftersom man längtar efter den när man varit borta en vecka o inget e goare än att lägga sig i en renbäddad säng då! Städat o gått ut me sopor, packat klart det han ska ha med sig, handlat det som behövs etc.
Nu e det i princip bara jag själv som ska bli klar, det vill säga köra me mördarmaskinen (epilatorn) så jag e hårfri i veckan (låter hemskt... o det ÄR det också) Packa ner skor ska jag me.. undra hur många jag ska ha me mig? O kläderna.. usch, jag packar nog för mycket som vanligt!!

Tack för era fina kommentarer tjejer! Jag lovar att gotta mig i solen, o ni ska ju me få sol har jag hört! uppåt 30 grader här hemma, det ni missar som jag längtar efter e MILJÖOMBYTE o allt vad härliga Kanarieöarna har att erbjuda = total avkoppling!!
Kommer sakna min Albert sååå otroligt mycket så det kommer kännas i hjärtat!!
Svärmor o svärfar med Scott, sköt om vår lille bebis (fast det vet jag att ni gör) =)

Hörs snart igen, va rädda om er här hemma!!

image845


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha d nu underbart Anna!!! Njut njut njut...!! Massa kramar!

2008-05-28 @ 01:06:33
URL: http://bajbiii.blogg.se
Postat av: josephine

Ha det så gott!! Kram om er //jossan med bihang

2008-05-28 @ 17:07:03
Postat av: camilla

ha en trevlig semester! Antar att du har tagit din examen nu - ROLIGT!!!! :) Stora kramar!

2008-05-29 @ 16:56:25
URL: http://muharremi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0