Ny huskoll..

Gårdagen spenderade jag hemma hos mamma och pappa, ville va ute och få både frisk luft och sol eftersom det känns som jag bara varit inne en hel vecka, dels jobbat men också varit sjuk ju.
O eftersom de e pyssliga o har hus finns där alltid något att göra utomhus. Hjälpte till o tvätta däcket på baksidan utanför uterummet o det tog sin lilla tid. Först medel på sen någon sorts högtryckstvätt som jag gick två gånger över däcket med. Fast mamma o jag hjälpes åt.. Lite träningsvärk i dag i armen, haha!! Klena jag..

På kvällen bjöd älskling mig på käk på stan sen bio! Vi tittade på "min brors flickvän". Blev lite besviken faktiskt, hört att den skulle va JÄTTErolig, o det va den i mellanåt men jag satt länge o väntade på att det roliga skulle sätta igång. Skrattade kanske 4 ggr genom filmen, o det e lite för o va mig kollandes på en komedi! Skrattar mer när jag kollar på Cartoon Network.. *skratt* (fast det e ju också min favoritkanal)
Maten va god, lövbiff!! *mmmm*

Sen gick vi hem och tittade lite på tv och hade mys, snart snarkade vi gott.

Idag ska vi kolla på hus igen, det e så spännande! =) Håller var/hur/när lite hemligt, dels för att det e spännande men också för att jag känner att det är något bara jag och Andreas ska ha tillsammans innan nån annan ska få säga sitt.. vill skaffa mig en egen uppfattning o så innan andra säger vad de tycker.

Efter det tänkte jag lägga mig här ute på innegården o få lite sol på mig, men tycker det e så synd att jag inte får ha Abbe hos mig.. Han får inte vistas på gräsplätten här ute. Så... kanske man ska hitta nån annan plätt att ligga på. Han vill ju också ha friskluft, stackarn kan ju inte ligga här INNE i detta härliga vädret!?

JAG VILL HA TRÄDGÅRD NUUU!!!!!!!!!!!!!

image795




Kommentarer
Postat av: Amme

hehe vi får inte heller ha hundar på vår innergård, men det skiter vi i. Dom vill ju oxå ha sol o ligga & fila sig i gräset hihihi =))

2008-05-11 @ 20:12:55
URL: http://www.snuffetuffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0