Ny vecka

Känner mig sådär lagom slibbig efter nattens hostningar o snurrningar av köld o hetta - på en o samma gång!?

Kaffet satt som en smäck i min trasiga hals.

Varför blir jag sjuk nu när jag ska jobba?? Jag tycker det e skoj med jobbet, behöver pengarna, jobbar bara en dag + två nätter denna veckan o just DÅ ska det trotsas med sånt här trams. 
 

Dagen borde spenderas med näsan djupt i mitt arbete som ska lämnas in om.. ja...sådär en vecka *fan*
Dagen kommer att spenderas (iaf förmiddagen) med att städa här hemma, märkt att om jag inte gör det blir det heller inte gjort. Iaf inte på någon annans intiativ..
Dagen kommer också bestå av varma drycker och varma kläder trots det här härliga väder, så mycket säng/soffliggandes som möjligt så jag kan kurera mig inför mina jobbpass.
Nätterna känns lugnare eftersom ungdomarna vanligtvis sover då men dagarna är fulla med aktiviteter, uppdrag, testningar, inte alls många lugna stunder.. Men de får ha överseende! *hihi*

Jag vill ha tvättstuga NUUUUU!!
Trött på att man aldrig får tid i denna förbannade tvättstuga... eller OM man ska tvätta så ska man va ute minst en vecka INNAN du kommer på att du kanske behöver tvätta.. annars blir det att vända underkläderna!! 
  
*skämt o sido*

Nu ska jag fråga min ylande hund vad som försigår! Ska berätta för honom IGEN på allvar att tiken som löper i området aldrig kommer bli hans.. för han verkar tro att det ska bli dem, iaf för stunden! *haha*

Ha en skön dag i solen!









Kommentarer
Postat av: johanna

Oj har du redan en =) Ja jag vill gärna se *ler* ska jag maila mina uppgifter? Kram

2008-05-05 @ 12:10:45
URL: http://bajbiii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0