pinsamma människor!!

Ja för faaan va jag kan tycka människor e pinsamma!
Efter att vi hade simmat och sen ätit på "kaffe & sånt" gick vi till InterSport o i dörren in möter vi en man som är på väg ut med snabba ben, det piper och två butiksbiträden springer efter. De tar in honom o kollar genom hans väska, joho, han hade snott! Sen kom vakterna o tog över.. där stod alla o glodde på honom! Hur kan folk va så tröga? Betala för era varor för fan!! Har ni inte kläder på kroppen o inte råd o köpa så finns socialen där för en anledning!!
Nu när Andreas skjutsade mig till bibblan för att lämna tillbaka böcker sitter ett gäng alkoholister där de brukar, fast fler än vanligt.. massa systemetkassar. Däribland alla männen försöker en kvinna hitta balansen, hon ser ut som en förvuxen ettåring som söker balans. Brett mellan benen och händerna i marken försökte hon resa sig sakta upp, efter lite lambada-swing i höften trillar hon baklänges o landar på gumpen.
Ååååå, pinsamma människor!!
Socialbidrag idag? barnbidrag? Pga alla kassar menar jag, extremt många...

Till ngt annat..

Fick bikini av mammi idag!! Så nice!!
image829 
image830
(www.lindex.se)
Jag ville ha shorts o det blev det!!
TACK MAMMI!! =)

Hittade en annan på lindex hemsida som jag gillade trosan mkt.. den såg jag inte i affären..
image831
image832

Gud så skönt det va o simma idag, bubblade me o bastade! *gottit*
O mums va goda grillade panini de har på "Kaffe & sånt" Verkligen att rekommendera!!
Jag tog me mozzarella, skinka o pesto..mmm.
Det tackar jag också mammi för, hon har bjudit på hela dagen!! *gulliga hon*


Måste mysa me min vovve nu..
Han har sååå tråkigt o då e det synd om honom!
heeej





Kommentarer
Postat av: jossan

Hörredu AnnaPanna! Skyll nu inte på MITT dåliga självförtroende utan tacka och se glad ut för komplimangen!! Hade du sett mig i underkläder nu hade du fått rysningar *haha* KRAM och TACK för dina stöttande ord! :)

2008-05-19 @ 18:31:17
Postat av: johanna

guuu vad fin bikini och med shorts är juh pefra för oss som vill dölja lite :) Ska ta o se om jag oxå hittar ngt sådant. *lalalalaaa* Ha en forts trevlig kväll! Kramen

2008-05-19 @ 19:42:59
URL: http://bajbiii.blogg.se
Postat av: jossan

*ler* söt du :) orkar inte argumentera om vem som har mest bristningar å´celluliter! (jag vet ju att jag vinner ändå) ha! p&k

2008-05-19 @ 21:08:32
Postat av: Emma

åå ja jag håller med, kaffe & sånt har urgoda paninis, och ryktet säger att dom har stans godaste chokladkaka dessutom, me like :)
ha en underbar resa nu och kom tillbax utvilad och brun ;)
kram

2008-05-26 @ 15:04:54
URL: http://mindottervera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0