Typiskt manligt..

Nu har jag sjukanmält mig.. för dagen imorgon.. Varför ska jag behöva ha sådan ågren och väga fram och tillbaka för det? Är jag sjuk -så är jag.. Det är bara det att jag känner mig tvungen/skyldig att jobba när det blir så få dagar, trots att man aldrig ska behöva känna sig tvungen att jobba när man inte är kry. Nä, jag ska kurera mig nu så jag orkar nätterna nu i veckan.
Dessutom kanske de ringer in mig under månaden så jag ändå får ihop det jag går miste om imorgon..

Så va de det här me manligt..
Igår hade vi klyftpotatis till lövbiffen. Jag använde all Pommeskrydda där fanns kvar, tänkte på det också när jag skakade ur det sista. Burken stod kvar tills efter vi ätit och vi skulle plocka iordning.. Då sätter Andreas IN kryddburken i SKÅPET!! Efter att jag då frågat varför den kom in i skåpet igen när den faktiskt är TOM svarar Andreas- nänä, där e kvar!! Lite dividerande fram och tillbaka så tar vi fram burken:
image785
Älskade hjärtat... jo, han envisades!! Där e ju faktiskt några korn kvar... ojojoj
*skakar på huvudet*
Man slutar aldrig förundras över de här kassa ursäkterna för att slippa slänga förpackningar, ska jag behöva gå in på mjölken? *haha* Nä...

Ritade häromveckan.. lite snuskig bild kanske men iaf?
image786
Fast jag blev nöjd.. =)

Nu ska jag kolla film o mysa me Abbe!

Kommentarer
Postat av: Amme

Fin bild! Okej lite halvporrig men du är ju riktigt duktig! Förresten, hur får du så snygg blogg pres? Testat o knåpa på min men blir bara frustrerad eftersom det blir aldrig som jag vill..Hmm, Kram

2008-05-05 @ 13:05:38
Postat av: johanna

*skratt* det är pojkar i ett nötskal! o du gaaaaah vad du ritar snyggt!! Imponerad! *ler* Addade dig på msn men jag skrev kanske fel? *hum* Du kan väl adda mig? [email protected]

2008-05-05 @ 13:24:29
URL: http://bajbiii.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej! Jodå..upp och ner i humöret men annars är det bra. Känns fånigt att klaga på mina dumma hormoner när du är sjuk och allt! ;) Hoppas du blir frisk snart så att du kan njuta av det sköna vädret. Kram Jossan

2008-05-05 @ 17:13:47
Postat av: Amme

Ja du kan väl adda mig på msn om du vill hjälpa mig? [email protected]
Hade varit supergulligt! =))

2008-05-05 @ 17:20:20
Postat av: camilla

hahahaha min man tar änd priset! Han ställer in tomma karaffer UTAN saft i när han har tagit det sista.... å GUUUD så dåliga ursäkter han kan komma med sen då haha typ: "Ja, men det är bra att den är kall, för NÄSTA gång jag ska ha saft i den så blir saften mycket kallare..." hmmm, yeah right! Och när är nästa gång då? Fräsht lixom..

Nä, män i ett nötskal.

haha

2008-05-05 @ 19:44:55
URL: http://muharremi.blogg.se
Postat av: camilla

länkade till din blogg i min, hopaps det är ok :)

2008-05-05 @ 19:59:23
Postat av: miian

hej babe!
klart att du e sjuk om du e sjuk och därmed ska du ju såklart vara hemma,hoppas du mår bättre nu!
och du...självklart är kryddan SLUT =)
karlar!!!
Kram på dej!

2008-05-05 @ 20:23:10
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Fia

Åh, du köpte den plattisen+ har tittat länge då min fungerar om jag först slänger den i golvet...haha ett glapp kanske? köpte du den smalla "narrow" eller den vanliga?Puss på dig!

2008-05-06 @ 07:26:46
URL: http://meandmyshoes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0