vet att ni vill väl..

... men era ord hjälper inte mkt! Kan snarare bli irriterad o på sämre humör av sånt som "ge det bara lite tid"..HILI FÖR FASEN!! Jag e trött på att vänta.. o detta kanske låter som jag kommit på det nu att "oh jag kanske ska flytta, nu eller aldrig!". Antagligen ligger det lite bakom att jag tagit åt mig så mkt..

Tänker då inte sitta här och "försvara" mig, då kommer mer än jag vill ut i bloggen, som e alldeles för personligt.
Jag lever i nuet o vill inte hålla på o vänta på att saker o ting ska hända, som om de skulle komma o knacka på min dörr o kanske skänka mig ett steg längre i mitt liv? Nä.. jag har ett liv jag vill leva, som innehåller saker jag prioriterar som viktiga, inte ett liv jag tänker sitta o vänta på att får göra som jag vill med!!

O missförstå inte att jag e lycklig över hur jag har det nu, det ÄR jag! Har en underbar sambo och en guldklimp till vovve, en familj jag älskar o som älskar mig, en utbildning jag e stolt över, men ibland händer saker med oss människor som av naturliga själv gör att man vill gå vidare. Varför ska alla va så jäkla rädda o försiktiga? Varför kan man inte köra när saker o ting känns rätt? Vad håller tillbaka? jag e enkel som person o tycker inte att det finns ngn som helst anledning att hålla på o vänta på ett liv som faktiskt kan sluta på en hundradels sekund!?

Nä.. tack för att ni försökte men ni missförstår mig, eller uttrycker jag mig åt väggarna fel men rätt o riktig bild av det hela har ni inte.

Jag ska inte hasta iväg, jag ska sitta här o glädjas åt mina varma fina delar av mitt liv, o leva som 17 livet ut.. det kommer jag säkert va nöjd med när jag dör, om det så sker imorgon...

*gaaaah*

Kommentarer
Postat av: Linnéa

jag förstår att du vill nu nu nuuu! för jag känner igen känslan av att bo i en "rutten jävla tvåa". det är ju lyx att hya tak över huvudet men man kan inte alltid jämföra sig med alla världsproblem då skulle man ju aldrig kunna gnälla för det finns alltid de so har det tusen ggr värre.

jag är så underbart lycklig för mitt hus och tanken på att va instängd i en lägenhet ännu en sommar ger mig rysningar.

så, jag förstår dig absolut. men det kommer och den dagen kommer du vara världens lyckligaste!!!!

2008-05-16 @ 18:20:14
Postat av: camilla

håller med.. Innan bodde vi i min två på näsby.. Det var Besim som flyttade in hos mig. Han kände precis som du.. han ville ha något som bägge hade köpt. Och det har vi nu - tack o lov!

Japp, voffsen kommer få det bättre med trädgård - självklart!! :)

Lycka tilL! Hoppas ni hittar ett bra boende snar toch att det ordnar sig!

2008-05-16 @ 18:58:02
URL: http://muharremi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0