Vilken lättnad..

  Idag har jag lämnat mitt examensarbete och det kändes förträffligt!!
Har t.o.m firat med ett glas kall öl på varma balkongen idag, hihi! *smaskens*
Jag har en enda komplettering kvar o den ska jag bannemig ta itu med nu..
Snart Anna.. snart e det över, sista tagen nu!!


Imorgon ska vi till banken o prata vuxet, känns ansvarsfullt.. =) O spännande.

Har skickat iväg jobbansökan nu precis. HOPPAS HOPPAS! Gäller ngt nytt som ska starta nu i höst så det skulle va perfekt om jag fick en plats där, har ju schema till augusti på UH sen vet jag inte alls vad som händer och sker!..jobbigt.. men e av den sorten som alltid tror det ordnar sig, det gör det ju! 
 

Nu e det Barnmorskorna snart, sen e det Grey`s för oss efter, man får ju spela in något av det eftersom grabbarna kollar hockey nu får jag snällt kolla i sovrummet. Det gör jag gärna, lugnt o skönt..

Förresten, jag vill ha de här byxorna när vi firar Lillens stundent o min examen.. 
jag vill så mkt..

image804
Eller de här..
image806 image807 
( http://www.asos.se/ )
Fast de första e mer min stil tror jag...

  

 
Bye bye







Kommentarer
Postat av: Fia

Åh de byxorna med stora knapparser ut som ett par från HM:s höstkatalog...

2008-05-15 @ 09:47:40
URL: http://meandmyshoes.blogg.se
Postat av: miian

Åhh så skönt att det är inlämnat,nu kan du glassa ;)
Finfina byxor,de översta va snyggast!!!
kram och hoppas det gick bra på banken

2008-05-15 @ 17:48:09
URL: http://miian.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0